Jump to content

Vraag verhaallijn


Joeyafca

Recommended Posts

Klopt het dat je met Kiki (op een zeker aantal %) je wanted level kwijt kan raken door haar te bellen? Want dat kan met Francis ook, als je derrick vermoord. ( Ik ben daar nog niet maar ik wil toch even weten wat ik moet doen)

Bedankt

Bewerkt: door Joeyafca
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt het dat je met Kiki (op een zeker aantal %) je wanted level kwijt kan raken door haar te bellen? Want dat kan met Francis ook, als je derrick vermoord. ( Ik ben daar nog niet maar ik wil toch even weten wat ik moet doen)

Bedankt

Ja dat klopt, maar tot een max van 3 sterren

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat klopt. Je kan, als de politie achter je aan zit, Kiki bellen. Ze haalt dan politie weg. Maar ze kan ook zeggen, dat je echt iets hebt gedaan. Dan mislukt het dus.

Francis kan volgens mij ook Politie weg halen ja, maar ja, hier weet ik niet veel van. Hiet ben ik namelijk ook niet.

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt het dat je met Kiki (op een zeker aantal %) je wanted level kwijt kan raken door haar te bellen? Want dat kan met Francis ook, als je derrick vermoord. ( Ik ben daar nog niet maar ik wil toch even weten wat ik moet doen)

Bedankt

Ja dat klopt, maar tot een max van 3 sterren

Ok, en is dat met Francis ook tot een max van 3 sterren? En lukt dat welm altijd? Want ik vind dat welnhandig als je dat ff kan doen, je wanted lvl weg, dus ben ik nu voorlopig ff van plan om Derrick neer te knallen straks,,vandaar dat ik het even vraag;)

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt het dat je met Kiki (op een zeker aantal %) je wanted level kwijt kan raken door haar te bellen? Want dat kan met Francis ook, als je derrick vermoord. ( Ik ben daar nog niet maar ik wil toch even weten wat ik moet doen)

Bedankt

Ja dat klopt, maar tot een max van 3 sterren

Ok, en is dat met Francis ook tot een max van 3 sterren? En lukt dat welm altijd? Want ik vind dat welnhandig als je dat ff kan doen, je wanted lvl weg, dus ben ik nu voorlopig ff van plan om Derrick neer te knallen straks,,vandaar dat ik het even vraag;)

Daar moet ik u het antwoord schuldig blijven daar ik Francis nog niet ontmoet heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Even eensoortvan offtopic.

Wie is Kiki :?

Volgensmij ken ik d'r niet. En ik heb de storyline uitgespeeld ..

Kiki is één van de dates die je via het internet leert kennen.

Oh Okee ;)

Daar heb inderdaad nog niet aan meegedaan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...