SUPERKoRT Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ik heb mij controls op classic gezet maar ik zie in n pol, dat veel mensen met de standaard spelen (en dus met de L3/R3 knoppen rijden) maar goed, wat is het voordeel van de nieuwe controls ik heb t idee, dat ik niet kan switchen van auto aim, naar manual aim... maar goed dat heb ik nog niet getest iemand nog meer opmerkingen hierover? Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik speel gewoon classic. R2 rijden vind ik zwaar klote[/font]. Reageren
wtc Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ik heb mij controls op classic gezetmaar ik zie in n pol, dat veel mensen met de standaard spelen (en dus met de L3/R3 knoppen rijden) maar goed, wat is het voordeel van de nieuwe controls ik heb t idee, dat ik niet kan switchen van auto aim, naar manual aim... maar goed dat heb ik nog niet getest iemand nog meer opmerkingen hierover? Voor manual aim moet je de L2 (waarmee je schiet) een beetje indrukken, richten met je knuppeltjes, en dan schieten! Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ik heb mij controls op classic gezetmaar ik zie in n pol, dat veel mensen met de standaard spelen (en dus met de L3/R3 knoppen rijden) maar goed, wat is het voordeel van de nieuwe controls ik heb t idee, dat ik niet kan switchen van auto aim, naar manual aim... maar goed dat heb ik nog niet getest iemand nog meer opmerkingen hierover? Voor manual aim moet je de L2 (waarmee je schiet) een beetje indrukken, richten met je knuppeltjes, en dan schieten! is dat met standaard, of met classic? Reageren
Newown Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) @ superkort Dat is standaard, werkt trouwens perfect Bewerkt: 7 mei 2008 door Newown Reageren
gta-mike Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik hou me bij de standard instellingen. Het is wel wat aanpassen maar na enkele uurtjes ben ik er toch snel mee weg. Reageren
uniQueGTA Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) standaard Bewerkt: 7 mei 2008 door uniQueGTA Reageren
Velaro Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ik heb mij controls op classic gezetmaar ik zie in n pol, dat veel mensen met de standaard spelen (en dus met de L3/R3 knoppen rijden) maar goed, wat is het voordeel van de nieuwe controls ik heb t idee, dat ik niet kan switchen van auto aim, naar manual aim... maar goed dat heb ik nog niet getest iemand nog meer opmerkingen hierover? Je kan ook instellen dat je alleen maar manueel kan mikken, dit vind ik veel gemakkelijker. Dit kan je veranderen bij controls. Zet 'auto-aim' op off. Ik heb trouwens de 'classic' controls. Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik heb ook Classis controls gekozen. Want die nieuwe controles slaan helemaal nergens op Snap niet waarom ze die classic controles niet meer gebruikenten, was niets mis mee Reageren
Hackman Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik heb de standaard... Je moet toch een beetje met de tijd meegaan, vind je ook niet Je hebt het trouwens binnen een dag onder de knie... Reageren
pilot Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik heb standaard controls, ik was er al gelijk aan gewend, helemaal bij het autorijden, omdat je bij andere racegames ook zulke controls hebt dat je met L2 R2 moet rijden. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Het verschil bij het rijden is dat als je de standaard controls gebruikt je makkelijker rond je auto kan kijken. Omdat op X drukken, en tegelijkertijd met de 2 joysticks rijden niet makkelijk is. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 De standaard controls zijn goed, je kunt dan de 6 knoppengebruiken: L2 en R2 om te rijden R1 om te slippen en L1 om te schieten. Dan de linker thunbstik om te rijden en de rechter om te schieten Reageren
Hackman Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik denk idd dat ze het hebben gedaan zodat het makkelijker besturen is en dat je vingers niet verlamt raken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.