Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_975839 ik heb mij controls op classic gezet maar ik zie in n pol, dat veel mensen met de standaard spelen (en dus met de L3/R3 knoppen rijden) maar goed, wat is het voordeel van de nieuwe controls ik heb t idee, dat ik niet kan switchen van auto aim, naar manual aim... maar goed dat heb ik nog niet getest iemand nog meer opmerkingen hierover?
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_976120 Ik speel gewoon classic. R2 rijden vind ik zwaar klote[/font].
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_976160 ik heb mij controls op classic gezetmaar ik zie in n pol, dat veel mensen met de standaard spelen (en dus met de L3/R3 knoppen rijden) maar goed, wat is het voordeel van de nieuwe controls ik heb t idee, dat ik niet kan switchen van auto aim, naar manual aim... maar goed dat heb ik nog niet getest iemand nog meer opmerkingen hierover? Voor manual aim moet je de L2 (waarmee je schiet) een beetje indrukken, richten met je knuppeltjes, en dan schieten!
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren Auteur comment_976199 ik heb mij controls op classic gezetmaar ik zie in n pol, dat veel mensen met de standaard spelen (en dus met de L3/R3 knoppen rijden) maar goed, wat is het voordeel van de nieuwe controls ik heb t idee, dat ik niet kan switchen van auto aim, naar manual aim... maar goed dat heb ik nog niet getest iemand nog meer opmerkingen hierover? Voor manual aim moet je de L2 (waarmee je schiet) een beetje indrukken, richten met je knuppeltjes, en dan schieten! is dat met standaard, of met classic?
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_976205 @ superkort Dat is standaard, werkt trouwens perfect Bewerkt: 7 mei 200817 jaren door Newown
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_976212 Ik hou me bij de standard instellingen. Het is wel wat aanpassen maar na enkele uurtjes ben ik er toch snel mee weg.
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_976668 ik heb mij controls op classic gezetmaar ik zie in n pol, dat veel mensen met de standaard spelen (en dus met de L3/R3 knoppen rijden) maar goed, wat is het voordeel van de nieuwe controls ik heb t idee, dat ik niet kan switchen van auto aim, naar manual aim... maar goed dat heb ik nog niet getest iemand nog meer opmerkingen hierover? Je kan ook instellen dat je alleen maar manueel kan mikken, dit vind ik veel gemakkelijker. Dit kan je veranderen bij controls. Zet 'auto-aim' op off. Ik heb trouwens de 'classic' controls.
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_976682 Ik heb ook Classis controls gekozen. Want die nieuwe controles slaan helemaal nergens op Snap niet waarom ze die classic controles niet meer gebruikenten, was niets mis mee
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_976685 Ik heb de standaard... Je moet toch een beetje met de tijd meegaan, vind je ook niet Je hebt het trouwens binnen een dag onder de knie...
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_976688 Ik heb standaard controls, ik was er al gelijk aan gewend, helemaal bij het autorijden, omdat je bij andere racegames ook zulke controls hebt dat je met L2 R2 moet rijden.
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_976690 Het verschil bij het rijden is dat als je de standaard controls gebruikt je makkelijker rond je auto kan kijken. Omdat op X drukken, en tegelijkertijd met de 2 joysticks rijden niet makkelijk is.
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_976767 De standaard controls zijn goed, je kunt dan de 6 knoppengebruiken: L2 en R2 om te rijden R1 om te slippen en L1 om te schieten. Dan de linker thunbstik om te rijden en de rechter om te schieten
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_976785 Ik denk idd dat ze het hebben gedaan zodat het makkelijker besturen is en dat je vingers niet verlamt raken
ik heb mij controls op classic gezet
maar ik zie in n pol, dat veel mensen met de standaard spelen (en dus met de L3/R3 knoppen rijden)
maar goed, wat is het voordeel van de nieuwe controls
ik heb t idee, dat ik niet kan switchen van auto aim, naar manual aim...
maar goed dat heb ik nog niet getest
iemand nog meer opmerkingen hierover?