Jump to content

De controls (ps3)

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb mij controls op classic gezet

maar ik zie in n pol, dat veel mensen met de standaard spelen (en dus met de L3/R3 knoppen rijden)

maar goed, wat is het voordeel van de nieuwe controls

ik heb t idee, dat ik niet kan switchen van auto aim, naar manual aim...

maar goed dat heb ik nog niet getest

iemand nog meer opmerkingen hierover?

Geplaatst:

maar ik zie in n pol, dat veel mensen met de standaard spelen (en dus met de L3/R3 knoppen rijden)

Voor manual aim moet je de L2 (waarmee je schiet) een beetje indrukken, richten met je knuppeltjes, en dan schieten! ;)

Geplaatst:

Voor manual aim moet je de L2 (waarmee je schiet) een beetje indrukken, richten met je knuppeltjes, en dan schieten! ;)

is dat met standaard, of met classic?

Geplaatst:

Ik hou me bij de standard instellingen.

Het is wel wat aanpassen maar na enkele uurtjes ben ik er toch snel mee weg.

Geplaatst:

Je kan ook instellen dat je alleen maar manueel kan mikken, dit vind ik veel gemakkelijker. Dit kan je veranderen bij controls. Zet 'auto-aim' op off.

Ik heb trouwens de 'classic' controls.

Geplaatst:

Ik heb ook Classis controls gekozen. Want die nieuwe controles slaan helemaal nergens op :? Snap niet waarom ze die classic controles niet meer gebruikenten, was niets mis mee

Geplaatst:

Ik heb de standaard... Je moet toch een beetje met de tijd meegaan, vind je ook niet :puh: Je hebt het trouwens binnen een dag onder de knie...

Geplaatst:

Ik heb standaard controls, ik was er al gelijk aan gewend, helemaal bij het autorijden, omdat je bij andere racegames ook zulke controls hebt dat je met L2 R2 moet rijden. ^_^

Geplaatst:

Het verschil bij het rijden is dat als je de standaard controls gebruikt je makkelijker rond je auto kan kijken. Omdat op X drukken, en tegelijkertijd met de 2 joysticks rijden niet makkelijk is.

Geplaatst:

De standaard controls zijn goed, je kunt dan de 6 knoppengebruiken: L2 en R2 om te rijden R1 om te slippen en L1 om te schieten. Dan de linker thunbstik om te rijden en de rechter om te schieten

Geplaatst:

Ik denk idd dat ze het hebben gedaan zodat het makkelijker besturen is en dat je vingers niet verlamt raken :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...