samin00 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 krijg je een beloning als je een goede relatie met hem hebt? Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ja zeker je kan helicoptervluchten met m krijgen [/font] Reageren
Venzio Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ook bootritjes[/font] toch? ja dat kan ook[/font] Reageren
Hackman Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Okee, dan weet ik dat ook weer even zeker[/font] Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Hij komt je dan in de buurt op een dak met een helikopter ophalen en je kunt dan overal heen.[/font] Bewerkt: 7 mei 2008 door Mematox Reageren
FerryN Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Hij komt je dan in de buurt op een dak met een helikopter ophalen en je kunt dan overal heen.[/font] Iedereen gebruikt spoilers, en een iemand is weer eigenwijs. SPOILERS PLEASE!!! Reageren
Hackman Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Volgens mij moet je dan ergens naartoe vliegen samen met Brucie en de Girls...[/font] Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Hij komt je dan in de buurt op een dak met een helikopter ophalen en je kunt dan overal heen.[/font] Iedereen gebruikt spoilers, en een iemand is weer eigenwijs. SPOILERS PLEASE!!! Hoezo spoileren dan? En moet een Mod dat het dan niet tegen mij zeggen? Daar zijn ze voor Reageren
Hackman Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Spoileren doe je zodat je niet alles verklapt voor anderen... Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Spoileren doe je zodat je niet alles verklapt voor anderen... Je kunt er toch gewoon met je muis overheen gaan.. Iedereen doet dat. Geloof me maar. Reageren
steintje Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Hij komt je dan in de buurt op een dak met een helikopter ophalen en je kunt dan overal heen. fijn dat je het voor mij hebt verpest. Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Hij komt je dan in de buurt op een dak met een helikopter ophalen en je kunt dan overal heen. fijn dat je het voor mij hebt verpest. Stel je niet aan! Je bent vast wel met je muis over die balkjes heen gegaan. En wat boeit dat? Als je het niet wilt weten, kijk dan niet in de topic. Zou ik zeggen. Edit; Om gezeur te voorkomen. Spoiler ik de volgende keer wel. Bewerkt: 7 mei 2008 door Mematox Reageren
XXL-GTA Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Raar, dat mensen de beginpost zien, de vraag zien maar de rest van het topic bekijken. Je weet dan dat de rest van het topic antwoord geeft op de vraag, het antwoord dat jij niet wilt weten, maar toch lees je het topic. Dan moet je niet zeuren als iemand het niet in spoiler tags zet. Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 precies, bij de eerste spoilertag, rechtsomkeer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.