Jump to content

Help!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit nu in een helicopter tijdens de missie snowstorm

ik ben aan het vluchten maar de zoekradius blijft om me heen ook al vlieg ik super ver van zee. ik heb 3-sterren wanted level weet iemand hier raad mee? :bonk:

Geplaatst:
Ik zit nu in een helicopter tijdens de missie snowstorm

ik ben aan het vluchten maar de zoekradius blijft om me heen ook al vlieg ik super ver van zee. ik heb 3-sterren wanted level weet iemand hier raad mee? :bonk:

Kiki bellen en je wanted-level laten weghalen.

Anders zo snel mogelijk landen en met een wagen wegrijden.

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan het beste over zee vliegen, daar kunnen geen politie auto's etc. komen. Je hebt alleen wel 1 probleem: Er zit ook een politie helikopter achter je aan. Die is moeilijk kwijt te raken in een helikopter.

Ik heb eens een heel verhaal getypt, over deze missie. Ik plak hem hier even opnieuw:

Voorzie jezelf met Full health, en Body Armor. Koop ook veel kogels voor je (micro) SMG. Start de missie. Schiet eerst alle Gangsters buiten het oude ziekenhuis neer. Schuil wel achter voorwerpen. Als je iedereen dood hebt, kruip je langs de ramen. Als je de linker kant uitloopt zie je een doorgaan, daar heeft een deur gezeten. Ga tegen de muur aanstaan met de R1. Kijk of er gangsters lopen. Kijk ook naar boven, want er is nog een verdieping. Schiet iedereen neer. Bij elk stuk muur moet je wachten en eerst kijken. Als je iedereen dood hebt, pak je de coke. Voordat je de coke pakt, moet je even kijken of je nog full health hebt. Op 2 plekken in het gebouw ligt health. Zoek dat op. Als je dat hebt, ga je terug en pak je de coke. Nu krijg je 2 ster politie. De politie komt ook binnen in het gebouw dus pas op. Ga niet rennen, maar schuil juist achter muren/voorwerpen. Schiet alle politie-agenten neer, kijk ook naar boven! Als je dat hebt, en je ziet de uitgang, ren dan naar de uitgang, schiet de politie voor de uitgang wel neer. Dan ren je naar links, daar staat een Bobcat klaar. Nu zul je 3 ster krijgen. Probeer uit het gebied te gaan, let goed op de radar, waar de politie zich bevindt. Je kan ook naar de Pay 'n' Spray gaan, maar kijk dan wel uit, want de politie mag je niet naar binnem zien gaan. Dit gaat wel lastig, want er is nu ook een politie-helikopter in het spel. Als de politie weg is, heb je de missie gehaald.

Tips:

• Zorg voor Health
  • Zorg voor Armor
  • Zorg voor genoeg kogels
  • Let goed op, ook boven je
  • Blijf geconcentreerd
  • Schuil achter voorwerpen, en muurtjes

Bewerkt: door visser23
Geplaatst:
Helikopter?? Boot?? Ik ben gewoon te auto en te voet ontsnapt.

Ik ben in een auto naar Pay en Spray gegaan, wel uitkijken dat de politie je er niet in ziet gaan!

Geplaatst:

ik ben juist keihard gaan rennen toen ik de coke had...

heb maar iets van 2 gastjes doodgeschoten... miss niet eens dood...

ben gewoon gaan rennen, bobcat van de gansters in gegaan, keihard wegwezen, zo ben ik ze kwijtgeraakt....

en met een helikopter ontsnappen van de politie lukt overigens niet...

Geplaatst:

Tijdens die missie is er nog niet eens een helicopter te krijgen

Kugh cheater kugh

Maaruh ik zou dan bij je savehouse landen en snel gaan saven ben je ook sterren kwijt

Geplaatst:
Hier een lap tekst uit mijn Heilige GTA IV Bijbel _O_ (De GTA IV Walkthrough van BradyGames):
You'll never lull in the troop reinforcement. Clear a few agents from the front door and window, then try this bold plan: Just ignore all the agents outside and sprint hard out the front entrance, then veer to the right, through the gap fence, and run straight toward the water. (It really helps to have Body Armour for this, obviously.) Leap off the embankment!

Het komt hierop neer:

1. Pak de Coke EN de Body Armour die in dezelfde kamer als de coke ligt op!
  2. Schiet dan op de weg naar buiten een paar N.O.O.S.E en politieagenten neer als die je in de weg zitten.
  3. Zodra je buiten bent (dus bij de ingang waar je ook binnenkwam toen je de coke moest halen) ren dan zo snel mogelijk naar de rechterkant van het gebouw (ga het hek niet uit maar ren nog binnen de omheining naar rechts).
  4. Spring vervolgens zo snel mogelijk het water in (als je de boot niet ziet liggen) OF als je de boot ziet liggen, spring er dan in en druk vervolgens op het knopje om een voertuig in te stappen (ik weet niet wat voor console jij hebt ;)).
  5. Vaar vervolgens de richting uit waardoor je uit de 'Politie-zoek-cirkel' (dat is geen woord hoor, maar ik ben de naam van die cirkel even kwijt :7 ) komt.
  6. Vervolgens word je zodra je de Wanted-levels kwijt bent door Little Jacob gebeld om de coke bij hem af te leveren.
  7. Stap vervolgens uit de boot en neem een taxi OF neem zelf de auto (als je de GPS op ON hebt gezet dan moet je de lijn van de GPS volgen) en stap vervolgens uit op de gemarkeerde plek.
  8. Vervolgens kom je bij Little Jacob waar ook nog eens verrassende ontmoeting plaatsvind en je hebt de missie gehaald!

Dit was zo'n beetje wat je moet doen zodra je de Coke en de Body Armour hebt!

>> Oja het is ook handig om zoveel mogelijk wapens bij je te hebben als je de missie begint zoals een AK47 en/of granaten en nog eventueel een Shotgun zodat je makkelijk jezelf een weg door het ziekenhuis kunt schieten ;)

Ik pakte gewoon de eerste auto die ik zag staan reed de brug over terug naar het eerste eiland en voor die brug stoen 4 politie auto's gewoon rammen, en als je dan op die brug bent daat zijn gewoon geen politie auto's(Altans bij mij toen) en was ik er heel makkelijk vanaf

Kugh cheater kugh

Maaruh ik zou dan bij je savehouse landen en snel gaan saven ben je ook sterren kwijt

Dat is niet waar want je kunt namelijk bij de helitours een stelen...

Toen ik een helikopter bij het gebouw had gezet en ik kwam naar buiten met de Coke zat de heli zomaar op de parkeerplaats, ik nam toen toch maar de Bobcat en ik heb het gehaald :)

Edit:Ik wou met de Bobcat naar de Pay 'N Spray alleen net voor de Pay 'N Spray was ik mijn wanted kwijt :7

Bewerkt: door hackman
Geplaatst:

Kugh cheater kugh

Dat is niet waar want je kunt namelijk bij de helitours een stelen...

Toen ik een helikopter bij het gebouw had gezet en ik kwam naar buiten met de Coke zat de heli zomaar op de parkeerplaats, ik nam toen toch maar de Bobcat en ik heb het gehaald :)

Ik had dat ook, toen ik bij een vriend speelden en die missie deden hadden we een auto voor de deur gezet, staat die ineens op de parkeerplaats :7

Helikopter?? Boot?? Ik ben gewoon te auto en te voet ontsnapt.

Ik ben in een auto naar Pay en Spray gegaan, wel uitkijken dat de politie je er niet in ziet gaan!

Ik ook ;) Ik ben snel tevoet uit het gebouw gerend. Meteen naar de Bobcat gerend, en gauw naar de Pay en Spray gaan. Zo heb ik het gedaan.. :puh:

P.s die missie heb ik 5 minuten geleden moeten doen :puh:

Bewerkt: door swiggers
Geplaatst:

HEt kan anders, rij met een auto naar de achterkant. Het maakt niet uit als de 2 bewakers vooraan je zien. Er is een ladder waarop je kan klimmen. Er staan 2 mensen op het dak. Die kun je met Stealth Kill ombrengen. Spring naar het dak links van jou dak. Snipe de 2 ventjes die de coke bewaren en pka de body armor en coke. Nu bestormt de NOOSE het gebouw maar alle andere gangsters met hun wapens zijn er nog! van de 20 NOOSE mannen zullen ong 15 vermoord worden door de bikers (zo zien ze eruit). pak een shot gun en schiet elke NOOSE agent neer, dood hoeft niet want ze komen moeilijk overeind na een schot in hun maag. Er staat een bobcat buiten, gebruik die en rij naar Brucie voor een Heli Ride. Zeg Brucie dat ie naar Bohan vliegt. Daar is namelijk de meetingplek van Little Jacob.

Geplaatst:

Kugh cheater kugh

ja maar tijdens een missie kon je niet saven

Hier een lap tekst uit mijn Heilige GTA IV Bijbel _O_ (De GTA IV Walkthrough van BradyGames):
You'll never lull in the troop reinforcement. Clear a few agents from the front door and window, then try this bold plan: Just ignore all the agents outside and sprint hard out the front entrance, then veer to the right, through the gap fence, and run straight toward the water. (It really helps to have Body Armour for this, obviously.) Leap off the embankment!

Het komt hierop neer:

1. Pak de Coke EN de Body Armour die in dezelfde kamer als de coke ligt op!
  2. Schiet dan op de weg naar buiten een paar N.O.O.S.E en politieagenten neer als die je in de weg zitten.
  3. Zodra je buiten bent (dus bij de ingang waar je ook binnenkwam toen je de coke moest halen) ren dan zo snel mogelijk naar de rechterkant van het gebouw (ga het hek niet uit maar ren nog binnen de omheining naar rechts).
  4. Spring vervolgens zo snel mogelijk het water in (als je de boot niet ziet liggen) OF als je de boot ziet liggen, spring er dan in en druk vervolgens op het knopje om een voertuig in te stappen (ik weet niet wat voor console jij hebt ;)).
  5. Vaar vervolgens de richting uit waardoor je uit de 'Politie-zoek-cirkel' (dat is geen woord hoor, maar ik ben de naam van die cirkel even kwijt :7 ) komt.
  6. Vervolgens word je zodra je de Wanted-levels kwijt bent door Little Jacob gebeld om de coke bij hem af te leveren.
  7. Stap vervolgens uit de boot en neem een taxi OF neem zelf de auto (als je de GPS op ON hebt gezet dan moet je de lijn van de GPS volgen) en stap vervolgens uit op de gemarkeerde plek.
  8. Vervolgens kom je bij Little Jacob waar ook nog eens verrassende ontmoeting plaatsvind en je hebt de missie gehaald!

Dit was zo'n beetje wat je moet doen zodra je de Coke en de Body Armour hebt!

>> Oja het is ook handig om zoveel mogelijk wapens bij je te hebben als je de missie begint zoals een AK47 en/of granaten en nog eventueel een Shotgun zodat je makkelijk jezelf een weg door het ziekenhuis kunt schieten ;)

wat een verschrikkelijke missie was dit ! :puh: (vandaag gehaald) wel behoorlijk spannend.

Het lijkt wel of de geschiedenis van GTA 3 terug komt. die missies waren ook zo moeilijk

Bewerkt: door frankyyguy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...