tjippie Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 hallo, ik ben al dagen bezig met uitvogelen van signatures maar het lukt me steeds niet, nu vroeg ik me af... hoe kan je iets uit een foto knippen (voorbeeld: niko bellic zit in een auto, maar ik wil alleeen niko hebben.) kan ik niko er dan ''uitknippen'' of kan dit niet met photoshop? mvg, Tjippie Reageren
The Wizard Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Misschien dat je hier wat aan hebt Klik Mvg The Wizard Bewerkt: 7 mei 2008 door The Wizard Reageren
Arthis Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) hallo,ik ben al dagen bezig met uitvogelen van signatures maar het lukt me steeds niet, nu vroeg ik me af... hoe kan je iets uit een foto knippen (voorbeeld: niko bellic zit in een auto, maar ik wil alleeen niko hebben.) kan ik niko er dan ''uitknippen'' of kan dit niet met photoshop? mvg, Tjippie OP het forum hebben we daar twee tutorials voor. Een doormiddel van de pen tool, gemaakt door Silverwing. klik En een doormiddel van de polygonal lasso tool, gemaakt door .Levi. klik Die van .Levi. is wat meer voor beginners. Die van Silverwing is wat moeilijker Ik hoop dat je er wat aan hebt, en suc6 met renderen @The Wizard: wat heeft hij aan die tut? daar leer je renderen toch? :S Bewerkt: 7 mei 2008 door Arthis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.