THE_GAME_MEN! Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 Hey, Ik wil graag de namen van mn auto's veranderen omdat ik mod auto's erin heb en nu kloppen da namen niet meer. Hoe doe ik dat ? Thanks Freek Reageren
Eclipse Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 Download de .gxt editor van GTAGAMES...open daarmee het bestand: "american.gxt" en nu kan je alle tekst veranderen uit heel VC. Veel suc6 Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 18 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2005 Ik probeer de NEDERLANDSE versie die GTA Games heeft gemaakt te openen en dan krijg ik een error en dan laad hij heel lang en dan opent hij nietz ! Freek Reageren
Baffie Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Geplaatst: 18 februari 2005 Ik probeer de NEDERLANDSE versie die GTA Games heeft gemaakt te openen en dan krijg ik een error en dan laad hij heel lang en dan opent hij nietz !Freek Komt waarschijnlijk omdat daar italic bestanden ofzoiets in verandert zijn. Als je de nederlandse taal mod in het spel ga doen met missies loopt het spel namelijk ook met regelmaat vast. Je kunt zoals Eclipse al zei met de .gxt Editor proberen zelf namen te veranderen alleen is het moeilijk om alle auto's en voertuigen te vinden. Je hebt dan ook meteen de mogelijkheid om zélf een nederlandsetaalmod te maken alleen moet je dan wél 4808 teksten wijzigen zonder ook maar één keer iets te wijzigen wat niet "mag". Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.