Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Dat moet toch volgens mij met de Handling?

nope, in de handling.cfg staat niks over kleur

alleeen snelheid, rijgedrag, etc.

Geplaatst: (bewerkt)

Ehmmm, Daar was wel een tut over, even zoeken. Moment

Er is geen tut, maar dit heb ik wel gevonden:

Nogal simpel lijkt me. Je veranderd gewoon de kleur in de TXD. zwaaien.gif Anders kan je ook eens een kijkje nemen in carcols.dat in de DATA map.

pizzaboy,3,6
polmav, 0,1
pony, 87,1, 88,1, 91,1, 105,1, 109,1, 119,1, 4,1, 25,1
predator, 46,26

Zoals je ziet staat er bij de Pizzaboy en de Police Maverick maar eén kleurencombinatie. Ik denk dat je wel wat combinaties kan toevoegen, door er gewoon nog eentje achter te zetten. Stel, ik wil een normale en een blauwe Pizzaboy, dan krijg ik deze regel:

pizzaboy,3,6, 79,79

carcolorstx8.jpg

Dit is een post van Big Boss, Link: Hier

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:
Ehmmm, Daar was wel een tut over, even zoeken. Moment

Er is geen tut, maar dit heb ik wel gevonden:

Nogal simpel lijkt me. Je veranderd gewoon de kleur in de TXD. zwaaien.gif Anders kan je ook eens een kijkje nemen in carcols.dat in de DATA map.

pizzaboy,3,6
polmav, 0,1
pony, 87,1, 88,1, 91,1, 105,1, 109,1, 119,1, 4,1, 25,1
predator, 46,26

Zoals je ziet staat er bij de Pizzaboy en de Police Maverick maar eén kleurencombinatie. Ik denk dat je wel wat combinaties kan toevoegen, door er gewoon nog eentje achter te zetten. Stel, ik wil een normale en een blauwe Pizzaboy, dan krijg ik deze regel:

pizzaboy,3,6, 79,79

carcolorstx8.jpg

Dit is een post van Big Boss, Link: Hier

kijk zelf, achter shamal

verander de 1,1 on bijv 117,118

en kijk ingame: er zal niks veranderen

maar ik heb al enkele andere dingen gedaan, in plaats van de Shamal, dus dit is niet meer nodig

Geplaatst:

De kleur van de Shamal kan niet verandert worden omdat de body getextured is met een gewone texture en er geen stukken zijn waarbij de kleur door de engine verandert kan worden. Mocht je hem wel in een andere kleur willen, kan je altijd nog de textures aanpassen ;)

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Ik probeer het met elegant in zwart, maar hij kan niet opslaan de pc zegt telekens ''kan rockstar games\GTA san andreas\data\carcols.dat niet maken''. Weet iemand wat ik moet doen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...