Jump to content

GTA IV online probleem


oldschool

Recommended Posts

Ik ben nu al meerdere malen tot de tweede ster gekomen (10.000 dollar) maar als ik offline ga en weer online kom dan staat m'n cash nog steeds op 6000 ongeveer, in ieder geval moet ik weer opnieuw de tweede ster behalen. Weet iemand hoe m'n cash gewoon wordt opgeslagen en dat ik niet steeds overnieuw hoef?

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet zeker wat je bedoelt maar al bedoel je dat je je online geld dat je heb opgespaart in je single player kan gebruiken (dat is helaas onmogelijk) en je online geld blijft volgends mij niet gesaved of alleen op DIE server maar dat weet ik niet zeker :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu al meerdere malen tot de tweede ster gekomen (10.000 dollar) maar als ik offline ga en weer online kom dan staat m'n cash nog steeds op 6000 ongeveer, in ieder geval moet ik weer opnieuw de tweede ster behalen. Weet iemand hoe m'n cash gewoon wordt opgeslagen en dat ik niet steeds overnieuw hoef?

Ik denk niet dat dat mogelijk is, het is denk ik een fout van rockstar dat ze moeten fixen

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet zeker wat je bedoelt maar al bedoel je dat je je online geld dat je heb opgespaart in je single player kan gebruiken (dat is helaas onmogelijk) en je online geld blijft volgends mij niet gesaved of alleen op DIE server maar dat weet ik niet zeker :(

Nee ik bedoel dat ik als ik begin met spelen ben ik nu al bij ster 1 (rang 1) en als je 10.000 dollar hebt verzameld online met kills enzo dan krijg je ster 2 (rang2) maar telkens als ik m'n ps3 weer opnieuw opstart en weer opnieuw online ga dan moet ik weer bij ster 1 beginnen met minder dan 10.000 dollar

Link to comment
Delen op andere websites

wat kan je met cash online?

Dat is je status, kan je zien hoe goed iemand al is. Gaat geloof ik tot rang nummer 10. Achter je naam staat zo'n ster met een getal erin, begint bij 0 als je bepaalde hoeveelheid cash hebt krijgt je rang 1, en bij 10.000 dollar rang 2 enz. Maar ik moet dus steeds overnieuw...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ik haal hem weer even boven want ik weet het nog steeds niet en ik ben bang om offline te gaan en dan al m´n geld weer te verliezen... Heeft iemand misschien al een oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ik haal hem weer even boven want ik weet het nog steeds niet en ik ben bang om offline te gaan en dan al m´n geld weer te verliezen... Heeft iemand misschien al een oplossing?

De nieuwe patch heeft het gefixd bij mij,en anders laat je voor altijd je ps3 aanstaan :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ik haal hem weer even boven want ik weet het nog steeds niet en ik ben bang om offline te gaan en dan al m´n geld weer te verliezen... Heeft iemand misschien al een oplossing?

De nieuwe patch heeft het gefixd bij mij,en anders laat je voor altijd je ps3 aanstaan :cya:

Ja dat doe ik dus nu:p

Maar zal ff de patch downloaden

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ingeschreven bent in rockstars socialclub

dan kan het zijn dat je geld en rang niet meer

omhoog gaat. Op de site staat dat multiplayer

nog niet ondersteund wordt. Ik heb ditzelfde probleem.

Sinds ik ingeschreven sta gaat het niet meer omhoog.

Ik weet niet zeker of het daar aan ligt, maar toch.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook een probleem :duh:

iedere x als ik een mulitplayer start word het beeld zwart en na een tijdje staat er disconnected from server (ik speel op een xbox360) bij andere spellen is dat niet kan iemand mij helpen ? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ik haal hem weer even boven want ik weet het nog steeds niet en ik ben bang om offline te gaan en dan al m´n geld weer te verliezen... Heeft iemand misschien al een oplossing?

De nieuwe patch heeft het gefixd bij mij,en anders laat je voor altijd je ps3 aanstaan :cya:

Ja dat doe ik dus nu:p

Maar zal ff de patch downloaden

Ja maar dan raakt je ps3 overhit ... IK heb ook dat probleem, heb gelezen op internet dat het probleem bij rockstar zelf ligt. Maar als je naar de top 10 kijkt van overall score dan zie je 2 spelers met rank 10 (ster). Zij hebben dat probleem dan niet ?? of hebben zij gewoon hun ps3 aan laten staan de hele tijd ??

Link to comment
Delen op andere websites

of ze hadden zich nog niet ingeschreven :puh:

no ps3 = no living Geplaatst 10 May 2008, 14:30:20

die patch was om de freezes en crashen te voorkomen niet om het rangsysteem te fixe... dat moet nog kome OOit...[/i

gast, bij de update doen ze ook andere dingen dan ze zeggen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...