Jump to content

Little Jacob Jobs

Recommended Posts

Geplaatst:

Een vraagje;

Houden die jobs van little jacob, waar je hem voor kan bellen, op een gegeven moment op? Dus dat je ze allemaal hebt gehaald? Of gaan die gewoon oneindig door? Anders zit ik namelijk mijn tijd te verspillen

Bedankt alvast

Geplaatst:
Een vraagje;

Houden die jobs van little jacob, waar je hem voor kan bellen, op een gegeven moment op? Dus dat je ze allemaal hebt gehaald? Of gaan die gewoon oneindig door? Anders zit ik namelijk mijn tijd te verspillen

Bedankt alvast

Het houd een keer op en dan kan je wapens kopen van hem.

Geplaatst: (bewerkt)

ja maar dat kan je ook als je die missies niet doet

maar zijn het zeg maar 20 missies? of naarmate je verder in het verhaal komt houden die missies gewoon op?

dus net zoals die autoexport voor brucie, die houden opo een gegeven moment op omdat brucie zegt dat ie er genoeg heeft, maar zegt jacob op een gegeven moment ook dat je genoeg jobs voor hem gedaan hebt en dat ie niet meer heeft?

Bewerkt: door Seraph X
Geplaatst:

Ja, ze houden op een gegeven moment op. Maar als je voor de 100 procent wilt gaan zul je toch al die missie's moeten doen. Maar het is niet zo dat ze oneindigt door gaan, ofzo. :tu:

Geplaatst:

Het zijn er 10, want daarna belt ie dat het niet meer hoeft en op de 360 krijg je een achievement

Geplaatst:
Een vraagje;

Bedankt alvast

Het zijn er 10 en meer nog: het zijn altijd dezelfde 10 bvij ieder spel, maar bij iedereen in een andere vologorde

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...