danielb Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 hij is er nog steeds niet volgens mij... Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Beste ps3 gamers, Bij deze aan jullie allemaal, namens mijzelf en waarschijnlijk vele 360 gamers met mij, gefeliciteerd met dit super positieve bericht!!! Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Hij staat online. Game opstarten en hij wordt gedownload... Reageren
The-oracle Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Hij staat online. Game opstarten en hij wordt gedownload... k heb net internet erop gezet (had et nog niet gedaan omdat ik dacht dat dat beter was om freezes te voorkomen, doe nu een systeem update, hiermee installeer ik de patch toch niet? grtz Rients Reageren
FireFighter Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Hij staat online. Game opstarten en hij wordt gedownload... Wat doet het precies. (niet antwoorden ja het upgrade, nee maar WAT word er geupgrade?) Reageren
GTA rullezzz Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 De patch is online ik ben hem nu aan het downe eens kijken of het ook nut heeft ik heb zelf trouwens nog nergens last van gehad behalve het steeds opnieuw starten van MP Reageren
PSP Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ok, ga hem nu ff downloade en daarna multiplayer spelen Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Hij staat online. Game opstarten en hij wordt gedownload... Wat doet het precies. (niet antwoorden ja het upgrade, nee maar WAT word er geupgrade?) Er zijn problemen met vastlopende ps3's tijdens de multiplayer. Nou de patch zorgt ervoor dat dit probleem wordt opgelsot. Reageren
Platypus Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Bij mij mislukt het downloaden telkens. Weet iemand waarom? Bewerkt: 7 mei 2008 door GTAfan92 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Die patch helpt niets. Ik zie nog zo veel fout in multiplayers. Ineens verdwijnt de auto's enzo. Reageren
denven Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ok, ga hem nu ff downloade en daarna multiplayer spelen staat er ergens een link van de uitgekomen patch? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Die patch helpt niets. Ik zie nog zo veel fout in multiplayers. Ineens verdwijnt de auto's enzo. Daar is de patch niet voor! Patch is alleen voor het Freeze problemen en een snellere verbinding met de servers,,, Reageren
timo207 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Volgende maand krijg ik pas GTA IV, maar ik vraag mij af, ofdat de patch al standaard in het spel verwerkt zou zijn tegen dan? Of zal je nog altijd zelf de patch moeten downloaden? Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik heb gelukkig geen problemen met vastlopers enzo. Maar wel een andere probleem. Mijn MP score wordt niet onthouden. Verschrikkelijke irritant. had vandeweek heel veel geld bij elkaar geschoten en ik keek gister weer en al mijn geld was weg :O Is dit met deze Patch ook opgelost?? (of doe ik dan wat verkeerd??) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.