The Black Cat Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Damnit, ik heb net die patch geinstalleerd en nu ben ik mijn safegame ineens kwijt waarop ik al best ver was. Gelukkig had ik nog andere safegames, maar nu moet ik zo'n tien missies weer opnieuw doen. Hebben anderen hier ook last van? Reageren
gangster007 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ik heb de patch geinstalleerd en ik had gewoon gesaved niks kwijt Reageren
philippe58 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Een beetje later de patch maar ik ben blj dat hij er is... Reageren
JSK Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Patch doet het prima hier geen problemen niks Reageren
timo207 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Volgende maand krijg ik pas GTA IV, maar ik vraag mij af, ofdat de patch al standaard in het spel verwerkt zou zijn tegen dan? Of zal je nog altijd zelf de patch moeten downloaden? Iemand? Reageren
Giozio Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik heb ook de patch geinstalleert maar toch blijft GTA IV vast lopen. Echt K*T Reageren
danielb Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Volgende maand krijg ik pas GTA IV, maar ik vraag mij af, ofdat de patch al standaard in het spel verwerkt zou zijn tegen dan? Of zal je nog altijd zelf de patch moeten downloaden? Iemand? dat merk je vanzelf... niemand kan dit weten. Reageren
Platypus Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Bij mij mislukt het downloaden telkens. Weet iemand waarom? Iemand? Reageren
Giozio Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Vraagje, Ik starte net mijn ps3 op met GTA IV er in. Toen gaaf die aan dat er een update was. Ik helemaal blij. Eenmaal klaar met update ging ik GTA IV spellen. Helaas hij blijft weer vastlopen. Daarna haalde ik GTA IV er uit, en starte ik mijn ps3 opnieuw nu geeft hij aan dat er een systeemupdate is. Zou GTA IV nu wel werken? Reageren
Swiggers Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik moest net wel een 'Latere Update Versie' downloaden. Dit heb ik toen gedownload, maar is dit soms de patch ? In die update versie zit daar de patch in ? Reageren
Platypus Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Bij mij mislukt het downloaden telkens. Weet iemand waarom? Iemand? Niemand?? Reageren
Swiggers Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Bij mij mislukt het downloaden telkens. Weet iemand waarom? Iemand? Niemand?? Doe eens even rustig, er komt vast wel antwoord... Reageren
Platypus Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Bij mij mislukt het downloaden telkens. Weet iemand waarom? Iemand? Niemand?? Doe eens even rustig, er komt vast wel antwoord... sorry Reageren
Platypus Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Als je de patch geïnstalleerd hebt, verlies je dan al je savegames? Bewerkt: 7 mei 2008 door GTAfan92 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.