Jump to content

GTA IV PS3 patch vandaag!


danielb

Recommended Posts

Als je de patch geïnstalleerd hebt, verlies je dan al je savegames?

nee hoor anders krijgt take two en rockstar een hoop geklaag.

in ieder geval mijn save werkt nog.

Bewerkt: door r3v3rz3
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Platypus

    6

  • PSP

    3

  • Kai-ShockWave

    3

  • danielb

    3

Top Posters In This Topic

Als je de patch geïnstalleerd hebt, verlies je dan al je savegames?

nee hoor anders krijgt take two en rockstar een hoop geklaag.

in ieder geval mijn save werkt nog.

ok, thnx, nog 1 vraag: als ik het wil downloaden, mislukt het altijd, weet iemand waarom?

Bewerkt: door GTAfan92
Link to comment
Delen op andere websites

Nou... ik hoop echt voor iedereen dat het de problemen oplost :) Ik krijg mijn 360+GTA IV pas over misschien 2 weken. Hebben die klootzakken van Dynabyte die dingen niet op voorraad, terwijl die actie al vanaf 18 april loopt :duh:. Stelletje idioten :ch: . Maar ik ben toch blij voor jullie :D

Link to comment
Delen op andere websites

Volgende maand krijg ik pas GTA IV, maar ik vraag mij af, ofdat de patch al standaard in het spel verwerkt zou zijn tegen dan? Of zal je nog altijd zelf de patch moeten downloaden?

Zeker, waarom zouden ze geld besteden aan het opnieuw laten branden van een nieuwe versie als ze je gewoon kunnen verplichten up te graden bij de installatie :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou die patch heeft weer lekker veel nut.

Ik had die gedownload net en toen was ik uiteindelijk gestegen naar rank 1 en ik had 5500 dollar.

Kom ik net weer even multiplayer doen. EN DAN IS GVD weer alles weg.

En ook mijn race tijden worden telkens niet upgedate als ik ga kijken bij leader boards.

Echt foking slecht deze shit..... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou die patch heeft weer lekker veel nut.

Ik had die gedownload net en toen was ik uiteindelijk gestegen naar rank 1 en ik had 5500 dollar.

Kom ik net weer even multiplayer doen. EN DAN IS GVD weer alles weg.

En ook mijn race tijden worden telkens niet upgedate als ik ga kijken bij leader boards.

Echt foking slecht deze shit..... :duh:

inderdaad een te gehaaste patch als ik zo de reacties hoor.. hopelijk volgende patch wat meer koppie erbij r*

Link to comment
Delen op andere websites

Volgende maand krijg ik pas GTA IV, maar ik vraag mij af, ofdat de patch al standaard in het spel verwerkt zou zijn tegen dan? Of zal je nog altijd zelf de patch moeten downloaden?

Volgens mij moet je hem gewoon dowloaden.

Weet iemand of ik nu geen freeze problemen krijg?

Ik had gta voor de 360(05') die liep steeds vast.

Nu heb ik voor ps3(geen 1 keer vastgelopen) en multiplayer hoor ik steeds dat die vastloopt dus durf ik geen internet kabel in me ps3 te douwen. :duh:

Weet iemand of die nu helemaal niet meer vastloop bij multiplayer?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik startte net GTA op, en er komt op het scherm: Update 1.01 is aangetroffen. Is dat 'm?
Ja, dit heb ik ook gekregen. Ik had hem maar gedownload en vervolgens maar geinstalleerd. Maar ik weet niet of dit nu wel de patch is.

Kan hier iemand duidelijk antwoord opgeven ? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik startte net GTA op, en er komt op het scherm: Update 1.01 is aangetroffen. Is dat 'm?
Ja, dit heb ik ook gekregen. Ik had hem maar gedownload en vervolgens maar geinstalleerd. Maar ik weet niet of dit nu wel de patch is.

Kan hier iemand duidelijk antwoord opgeven ? ^_^

Ik weet van de 360 dat zodra er voor een game een patch beschikbaar is, en je doet de game in de 360 dat ie automatisch kijkt of er patches voor de game zijn. En vraagt dan ook gelijk of ie die mag downloaden. Ervan uitgaande dat sony hetzelfde systeem hanteert, ja, dat is de goeie patch!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...