Sifaka Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Gelukkig heb ik maar 1x gehad dat hij vastliep... en dat vanaf dinsdag! Ben nu bezig met de update! Hopen dat idd dat rankingsysteem nu fatsoenlijk werkt! Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 ff voor de duidelijkheid als je geen vastlopers heb gehad in de SINGLE player, dan heb je deze patch niet nodig... heb wel n paar vastlopers (starting new game) en (loading...) gehad met MULTI player waar is deze nou voor? Reageren
Huybson Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Nou die patch heeft weer lekker veel nut.Ik had die gedownload net en toen was ik uiteindelijk gestegen naar rank 1 en ik had 5500 dollar. Kom ik net weer even multiplayer doen. EN DAN IS GVD weer alles weg. En ook mijn race tijden worden telkens niet upgedate als ik ga kijken bij leader boards. Echt foking slecht deze shit..... Godverd... jongens wees blij dat je nog kan spelen. Dit kutspel heeft mijn ps3 naar de klote geholpen. Hierdoor kan ik nu langer dan een maand wachten. PS3 + GTA krijg de *&@(&@*(!)(!)*)(!*()_(@(#&**#&@*( Reageren
r3v3rz3 Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 ff voor de duidelijkheidals je geen vastlopers heb gehad in de SINGLE player, dan heb je deze patch niet nodig... heb wel n paar vastlopers (starting new game) en (loading...) gehad met MULTI player waar is deze nou voor? ze hadden toch ook iets aan het multiplayer probleem gedaan, alleen het rank systeem werkt gwn nie moet iedere keer opnieuw begin en ook met kleren krijgen unlocken btw je moest toch je game helemaal van de schijf wissen omdat de installatie niet geinstalleerd zou zijn als je het vastloop probleem hebt. Reageren
r3v3rz3 Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Als je de patch geïnstalleerd hebt, verlies je dan al je savegames? nee hoor anders krijgt take two en rockstar een hoop geklaag. in ieder geval mijn save werkt nog. ok, thnx, nog 1 vraag: als ik het wil downloaden, mislukt het altijd, weet iemand waarom? vreemd ik heb het probleem niet, misschien geen kabel fso of je gta game is nie goed geinstalleerd, zodat ie een fout leest en hem afbreekt, anders zou ik het nie weten, p.s. ik weet nie of je schijf vol staat dus misschien moe tje hem leeg gooien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.