kavkazboy Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 mensen kan me iemand helpen met save game te te dowloaden en instaleren en ook mods plz leg me goed uit aub danku voor u begrip Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Uit je andere bericht begrijpen we dat je het spel voor de PC hebt, wat dus ook moet (als je een savegame, mod et cetera wilt downloaden). Een savegame kan je hier in de downloaddatabase vinden, en daar kun je hem tevens ook downloaden. Als je hem hebt gedownload, zal hij vaak zijn ingepakt met het programma WinRAR. Pak het met dat programma uit door er rechts op te klikken en 'Uitpakken in ...\' te kiezen. Kopieer het .b bestand uit de zojuist verschenen map en plak dat in 'GTA ... User Files'. Op de plaats van de puntjes staat de naam van de GTA. De User Files-map vind je in Mijn Documenten. Voor het modden hebben we wat meer informatie nodig, omdat je bij het modden verschillende modificaties hebt. Als je dat er bij vermeldt, kun we je beter helpen. Reageren
kavkazboy Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 maar welke een moet ik downloaden van die winaar of zo iets zijn er veel sorten maar welke een moet ik downloaden? Reageren
Dastard Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Tuturial Installatie: ------------- Plaats de savegame 'GTASAsf3.b' in de map Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files Hierna kan je de savegame gewoon laden. Je kan de naam van het bestand wijzigen, als je het nummer (nu3) veranderd in bijvoorbeeld 6, dan komt de savegame in slot 6 (dit betekent dat als je hem in het ingame menu wilt laden hij in het 6de vakje staat), als je dit niet aanpast en je plaatst de savegame in San Andreas Userfiles, dan zal je computer vragen of je dit bestand wilt vervangen. Je kan dit dus oplossen door de naam van het bestand te veranderen. Klik hier voor de savegame. @hieronder: Nee hoor, want ik ken hem van school, hij vroeg waar je die savegame moest plaatsen. Hij bedoelt welke V btw, niet Winrar. Bewerkt: 7 mei 2008 door Dastard Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Hij bedoelt denk ik welke WinRAR hij moet downloaden, gewoon de Nederlandse voor Windows, deze dus. Installatie wijst als het goed is zichzelf. Reageren
kavkazboy Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 als ik 100 procent savegame download pak ik hem uit en steek ik dan in map van gta en als ik erop drukstaat dat niet geldig is voor win32 topasing kun je me uitlegn hoe dak moe doen?plzzzz Reageren
Dastard Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Je moet dan ook GTA San Andreas starten hé, als je naar load game gaat zie je normaal de savegame staan. Reageren
kavkazboy Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Je moet dan ook GTA San Andreas starten hé, als je naar load game gaat zie je normaal de savegame staan. kijk. ik download eerst winrar3.71 en ik voer em uit dan download ik het 95 procent savegame en wa moek dan doen leg me per stap uit plzzz Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Als je hem gedownload hebt, klik je rechts op het pakket. Kies dan 'Uitpakken in' zodat de savegame wordt uitgepakt in een nieuwe map. Open die map en ga naar de savegame. Kopieer die en ga naar 'Mijn Documenten', om vervolgens de map 'GTA San Andreas User Files' te openen. Plak daar de savegame. Als er wordt gevraagd of je hem wilt vervangen kies je 'Nee'. Verander het cijfer van je savegame naar een nog ongebruikt cijfer (let op: moet tussen 1 en 8 zitten, niet hoger dus!) en kopieer hem nog eens om die vervolgens weer in de 'GTA San Andreas User Files'-map te plakken. Nu wordt er als het goed is niet gevraagd om vervanging. Start nu GTA San Andreas op en laad je savegame. Succes Reageren
kavkazboy Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Als je hem gedownload hebt, klik je rechts op het pakket. Kies dan 'Uitpakken in' zodat de savegame wordt uitgepakt in een nieuwe map. Open die map en ga naar de savegame. Kopieer die en ga naar 'Mijn Documenten', om vervolgens de map 'GTA San Andreas User Files' te openen. Plak daar de savegame. Als er wordt gevraagd of je hem wilt vervangen kies je 'Nee'. Verander het cijfer van je savegame naar een nog ongebruikt cijfer (let op: moet tussen 1 en 8 zitten, niet hoger dus!) en kopieer hem nog eens om die vervolgens weer in de 'GTA San Andreas User Files'-map te plakken. Nu wordt er als het goed is niet gevraagd om vervanging. Start nu GTA San Andreas op en laad je savegame. Succes maar ikdoe het en als ik het drukom te openen staat zo iets dat de bestand niet geldig is voor win32 toepassing leg me even uit Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Je moet het bestand ook niet openen, je moet er, zoals ik al zei, rechts op klikken. Voor de rest is het alleen die stappen volgen en je bent klaar. Reageren
kavkazboy Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Je moet het bestand ook niet openen, je moet er, zoals ik al zei, rechts op klikken. Voor de rest is het alleen die stappen volgen en je bent klaar. danku des mij gelukt maar kun je ook even per stap uitlegn met mods plz Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Natuurlijk. Alleen willen we dan wel weten wat voor modificaties (kortweg 'mods') je wilt hebben. Wil je auto's, wil je je auto sneller of wil je een nieuwe missie. Als je dat even wilt zeggen kunnen we je beter helpen, omdat we weten wat we moeten uitleggen. Reageren
kavkazboy Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Natuurlijk. Alleen willen we dan wel weten wat voor modificaties (kortweg 'mods') je wilt hebben. Wil je auto's, wil je je auto sneller of wil je een nieuwe missie. Als je dat even wilt zeggen kunnen we je beter helpen, omdat we weten wat we moeten uitleggen. ik heb op youtube gezien dat ze met boosters rijden maar niet me faggio of pizza moto of gwn motos Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.