Scarface92 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Hey Eindelijk heb ik een nieuwe mobiel gekregen van Playboy X, waarmee je foto's kunt maken. Alleen kun je die foto's ergens opslaan en later weer terug bekijken? Greetz, GrandTheftTwanO Reageren
Little Jacob Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Nee, tenminste zover ik weet niet. Je kan de foto's alleen terug zien met een missie. Dus als je van iemand een foto moet maken en dan op moet sturen bijvoorbeeld. Reageren
BeForce Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Het is iniedergeval niet zo uitgebreid als in SA met die camera Reageren
Visser23 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Alle foto's die je maakt worden automatisch opgeslagen, op je harddisk van de playstation. Die kan je met een memory stick kopieëren, en naar de computer overzetten. Ingame kan je ze volgens mij niet terug zien, wel kan je foto's per sms versturen en krijgen. Als je ze krijgt kan je hem gebruiken voor criminelen op te zoeken. Die je op die foto kan zien. Dit doe je dus in een politie-auto. Reageren
mastala Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Alle foto's die je maakt worden automatisch opgeslagen, op je harddisk van de playstation. Die kan je met een memory stick kopieëren, en naar de computer overzetten. Ingame kan je ze volgens mij niet terug zien, wel kan je foto's per sms versturen en krijgen. Als je ze krijgt kan je hem gebruiken voor criminelen op te zoeken. Die je op die foto kan zien. Dit doe je dus in een politie-auto. beter:D wist k nog nie:) Reageren
philippe58 Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Het is dus wel uitgebreider dan GTA SA want hier kan je ze net als in SA bekijken op je harddisk en nu ook nog eens versturen... ALleen helaas niet ingame wel vet! Reageren
mdgNL Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 wnr krijg je een andere thema voor je mobiel ik heb hem nu in het geel maar ik heb ze ook in het rood gezien Reageren
The Stig Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Die kan je op internet kopen in de game. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.