Jump to content

SA laadt niet gewoon

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik mijn San Andreas wil starten op de gewone manier dan start hij niet :duh:

dus ik moet rechtermuisknop>uitvoeren als> uitvoerenals.jpg

maar als ik dat doe kan ik helemaal geen savegame laden/opslaan :duh:

kan iemand mij helpen? ik heb géén mods enzo gebruikt, alleen gedowngrade van v2.0 naar 1.0 op de goede manier.

Geplaatst: (bewerkt)

Werken jullie met netwerken of gebruikersaccounts op jullie computer (zie daar namelijk een gebruiker staan)?Daarnaast ziet het ernaar uit dat je Vista hebt (gezien de mooie buttons) en Vista wil nog wel eens vreemd doen. Als dat zo is moet je eens naar de compatibiliteit van GTA San Andreas kijken, ga naar 'Eigenschappen' en kies het tabblad 'Compatibiliteit'. Selecteer in het vakje 'Windows XP/ME'. Wat ik ook uit het plaatje op maak is dat je iets hebt aangevinkt, waardoor (volgens die tekst) je spel problemen kan gaan vertonen. Vink dat anders eens uit. Succes :)

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
Werken jullie met netwerken of gebruikersaccounts op jullie computer (zie daar namelijk een gebruiker staan)?

ja, we hebben 2 PC's in huis en maar 1 account op deze PC

Daarnaast ziet het ernaar uit dat je Vista hebt (gezien de mooie buttons) en Vista wil nog wel eens vreemd doen. Als dat zo is moet je eens naar de compatibiliteit van GTA San Andreas kijken, ga naar 'Eigenschappen' en kies het tabblad 'Compatibiliteit'. Selecteer in het vakje 'Windows XP/ME'.

ik heb XP, gebruik Window Blinds om uiterlijk te veranderen (is niet het probleem btw)

Wat ik ook uit het plaatje op maak is dat je iets hebt aangevinkt, waardoor (volgens die tekst) je spel problemen kan gaan vertonen. Vink dat anders eens uit. Succes :)

al gedaan, dan start hij ook niet

Geplaatst:

Lijkt mij beetje op een beveiligings probleem. Mischien een virusscanner of iets wat het tegenhoud. Aangezien je wel via die speciale gebruiker ( ik neem Administrator aan?) kun opstarten :).

Aleen zou ik niet weten hoe je het in moet stellen bij XP, aangezien ik Vista heb :)

Geplaatst:
Lijkt mij beetje op een beveiligings probleem. Mischien een virusscanner of iets wat het tegenhoud. Aangezien je wel via die speciale gebruiker ( ik neem Administrator aan?) kun opstarten :).

Aleen zou ik niet weten hoe je het in moet stellen bij XP, aangezien ik Vista heb :)

ik heb geen virus scanner, en ik heb 0 virussen :tu: ik weet op welke sites ik wel, en niet moet komen etc. lol

@ 2e stuk: yep

ik heb SA meerdere malen opnieuw geïnstalleerd =/ werkt niet

Geplaatst: (bewerkt)

sorry voor dubbelpost

*bump*

>>> Door -Matthijs-: Na een dagje al het topic bumpen is niet nodig. Geduld is een schone zaak..<<<

key lol

EDIT: heb em gefixed :) heb gewoon de savegame directory weggegooid en em automatisch opnieuw laten maken en mijn oude savegames erin gegooid :tu:

Bewerkt: door Kaneda1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...