nebu147 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Hallo iedereen, Omdat wij op het moment nog weinig spelers hebben ga ik proberen spelers te zoeken. Omdat Gtagames het grootste forum heeft over gta in nederland heb ik besloten hier een advertentie te zetten. Wat voor soort script zit er op de server er zit een behoorlijk uitgebreid script op de server. Ook zijn er scripts Gedownload van de samp site en zijn de beste dingen van andere servers gecombineerd op 1 server. Leuke dingen zijn bijvoorbeeld een interior voor passagiers van bijvoorbeeld een train, bus of een shamal vliegtuig. welke taal word er gesproken Het script is in het engels, maar de spelers zijn bijna allemaal Nederlanders. Wij proberen iedere dag het script beter te maken met updates Overige informatie Als je eens een kijkje wilt nemen in onze server moet je natuurlijk wel het ip adres weten. Ook moeten nieuwe spelers een RolePlay naam hebben, bijvoorbeeld Terry_Willis, of Jake_Greenwood. Er zijn ook verschillende factions, zoals SASF, LVPD en verschillende famillies. IP Adress: -knip- Weburl : -knip- (site wordt op het moment gebouwt, dus is nog niet klaar) Dus als je een keer niets te doen heb, of als je geen gta 4 hebt kun je altijd een keer langskomen MVG. Little Italy Roleplay (als er vragen zijn hoor ik het graag) Bewerkt: 7 mei 2008 door Azer
Ymosky Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Inderdaad, en als ik je een tip mag geven: verwijder die post of in ieder geval het IP adres voordat je zometeen een waarschuwing van een moderator te pakken hebt.
Azer Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Reclame is hier niet toegestaan..IP & URL verwijderd plus een slotje.
Recommended Posts