Harry_sa Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 Als ik wel eens een hoertje pik van de straten neem ik die naar een rustig plekje maar zodra ik stil ga staan vertrekt ze meteen zonder iets met je wat te gaan doen! Weet iemand hoe dat komt???? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 Volgens mij had je onderweg paar boksingen gehad. En is ze daarvoor weggelopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 Als ik wel eens een hoertje pik van de straten neem ik die naar een rustig plekje maar zodra ik stil ga staan vertrekt ze meteen zonder iets met je wat te gaan doen! Weet iemand hoe dat komt???? :unsure: soms als je te hard rijd nitros of als je zo'n hydralic car neemt en je gaat op en neer vind het hoertje ook niet leuk verder zou ik het niet weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 Als ze aan het ***** zijn moet je stilstaan want als je een centimeter vooruit rijdt stapt ze uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 Hé, ook even tussendoor, dat probleem had ik in VC ook. Was het daar wel gewoon normaal of kon er dan ook nog iets anders gebeuren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SUPERKoRT Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 oh! hoereloper! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vigage Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 Jammer dat je zo weinig te zien krijgt Je moet inderdaad niet gaan rijden Gewoon nix doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 ik snap dit niet...niemand heeft een antwoord gegeven....zonde hoor.. @ harry_sa.....het hoertje vindt dat de plek TE openbaar is.....neem volgende keer het hoertje mee naar een afgelegen plek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lasventuras Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 kan je in vliegtuigen mensen wegbrengen ik zo ja hoe :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lasventuras Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 ik=ja sorry typefout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 ik=ja sorry typefout gebruik dan de edit knop in je post om je post aan te passen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CapoJo Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 (bewerkt) het vetste is als je gewoon een paar missies doet mety pimpmobiel dan moeten de hoertjes(die er best lekker uit zien in het spel btw) jouw betalen. Hoe bedoel je Big Pimpin Supervet verzonne:D En btw hoe Krijg ik het voor elkaar dat je met plaatje ziet als ik wat in een topic zet zoals nu dus??? Bewerkt: 16 februari 2005 door CapoJo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 Daarvoor moet je gaan naar "JOuw controle paneel" Dan onder "persoonlijk profiel" op de link van bewerk avater instellingen klikken. Dan kan je avatars van de site zelf of van je eigen maken en dat zullen wij dan zien als je iets post Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 volgens mij ben jij verdwaalt? dit gaat over hoertjes oppikken en niet over de avatar, als ik jou was zou ik niet op een plek gaan staan van waar je de straat kan staan, dus een beetje verstoppen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 IMGhttp://img188.exs.cx/my.php?loc=img188ℑ=42104mc.gif[/img] ik ga *altijd* in een steegje staan als ik eentje pak :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.