Jump to content

Wat voor theme heb jij op je mobiel?


Scarface92

Recommended Posts

ik heb ze allemaal gedownload, maar de meeste zijn heel irritant dat je tekst niet goed meer kan lezen, dus heb nu die van wizz mobile, dan kan ik het tenminste goed lezen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Henrix

    4

  • gta-mike

    3

  • Unmountable Tijmen

    3

  • Hackman

    3

Misschien een hele domme vraag, Maar waar kun je dat downloaden dan? :schater:_O_
Domme vragen bestaan niet!

Ga naar een internetcafé (of naar het huis met een laptop) en ga achter een pc. Dan op web. En dan staat er op die eerste pagina het dingetje ''Ringtones''. Op de pagina waar je dan komt kan je ringtones en themas voor je mobieltje downloaden. (Maar, je moet wel het 2e mobieltje uit het spel hebben, bij de eerste kan het nog niet)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gewoon de standaard ringtone en theme op m'n lulijzer omdat ik a.) me niet intresseer hoe een telefoon klinkt of eruit ziet en b.) 100 $ een beetje veel vind voor zoiets onbenulligs, ookal is het game-geld! Leuk voor sommige mensen, maar niet voor mij. Ik had liever gehad dat je wat meer nummers kon bellen. Ik lees steeds op verschillende sites dat je nummers kan bellen die je tegenkomt maar tot nu toe krijg ik steeds een "in gesprek" toon bij alles! Wat nou graptelefoontjes plegen? Het enige nummer waarbij het me gelukt is om een grap uit te halen is 911! Wat een bullcrap... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...