Gulf Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Hoe kom ik aan het 2e mobieltje ? ik ben al een heel eind in het spel maar ik heb schijnbaar nog steeds het eerste mobieltje want ik kan nog geen theme's etc. downloaden voor dat mobieltje. alvast bedankt groeten Marcel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomo_Tanker Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Die krijg je vanzelf. Gewoon wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
delano08 Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Ik speel net gta 4 hoe kun aan die thema's komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the max Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 ik speel met die sprunk flesjes op de achtergrond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gulf Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Hoe kom ik aan het 2e mobieltje ? ik ben al een heel eind in het spel maar ik heb schijnbaar nog steeds het eerste mobieltje want ik kan nog geen theme's etc. downloaden voor dat mobieltje.alvast bedankt groeten Marcel Das toevallig ik krijg hem net bij een missie van Playboy X "Photo Shoot". groeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Ik heb de VIP en de WEETIKVEEL Ringtone Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lumpstur Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 (bewerkt) Wizz Theme, zal me ook verder niks uitmaken Als ik maar kan bellen en belletjes kan ontvangen en smsjes dan Bewerkt: 26 mei 2008 door lumpstur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 de orgineele Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pishenkie Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 Burger shot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michelIII Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) ik heb er 4 die ene die er standard op zit De hooker theme Van americans top hooker en The honks ofzoiets ( een strip club ) en de VIP theme ( die is het mooiste ) Bewerkt: 30 mei 2008 door michelIII Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michelIII Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Ik speel net gta 4 hoe kun aan die thema's komen Deze moet je kopen op een site in een internetcafe als je het 2e mobieltje van Playboy X in de missie Photo shoot hebt gekregen Bewerkt: 30 mei 2008 door michelIII Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snowguard3 Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 Clukin bell Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVOwns Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Ik heb die van club Honkers bevalt me wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Gebruik de wizzmobile omdat je de letters dan nog goed kan blijven zien. En verder boeien die thema's me ook niet maar het is beter dan een kale telefoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BESTPLAYEROFGTA!!! Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Ik gebruik de VIP theme Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.