frankyyguy Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 ik heb ze allemaal gekocht "ook alle ringtones" Ik gebruik E Cola als Theme (achtergrond) misschien Whiz weer binnenkort want die vind ik minder druk. En origineel Als ringtone heb ik top hooker. daar voor had ik drive. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Equalizer Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Whizz theme, en Flatline ringtone. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Ik heb er een met allemaal belletjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Ik heb de E - Cola. en een gekke Ringtone, soort van Techno Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 van ringtone heb ik tonight, en van theme heb ik VIP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Ik heb nu het gewone Whizz thema op mijn mobiel staan Maar ik heb via die website ook nog de Sprunk en Honkers thema's gedownload Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Ik het gewone Whizz thema erop staan en dat een ding met dat yeaaaaaah in het begin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Ik heb volgens mij de Whizz thema en als Ringtone heb ik Pager volgens mij. Het is in ieder geval zo'n deuntje die volgens mij voorkomt in GTA: Vice City. Ik heb trouwens de andere Thema's ook wel eens op mijn mobiel gehad alleen deze vind ik vaak te druk of de letters zijn moeilijk leesbaar door de achtergrond. Daarom toch maar Whizz thema. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Ik heb volgens mij de Whizz thema en als Ringtone heb ik Pager volgens mij. Het is in ieder geval zo'n deuntje die volgens mij voorkomt in GTA: Vice City. Ik heb trouwens de andere Thema's ook wel eens op mijn mobiel gehad alleen deze vind ik vaak te druk of de letters zijn moeilijk leesbaar door de achtergrond. Daarom toch maar Whizz thema. Dat vond ik met dat Sprunk en Honkers thema Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Honkers thema Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Honkers theme en Lesbian ringtone. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blue. Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Volgens mij heb ik ook dat honkers thema, ik vindt er niets aan.. ben echt te lazy om dat te veranderen. Maar na de storyline te hebben gedaan gebruik ik die phone echt niet meer =] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.stickz Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Ik heb sprnk theme en hooker ringtone Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Ik vind het geluidje van die oma die iets breekt wel grappig, en die heb ik ook als ringtone. EDIT: had niet gelezen dat het om een theme ging, maar als theme heb ik de honkers achtergrond. Bewerkt: 29 december 2008 door GreyFox-Smurf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
metal_wario Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 E-Cola en Lesbian als ring tone Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.