Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik printte de kaart met tags uit en schrapte wat ik al had. Ik schrapte er per ongeluk 2 tags. Nu heb ik 98/100 tags. Heeft iemand tips hoe ik de 2 overige vind?

Geplaatst:

Als je het spel op de computer bezit, kun je uiteraard SAMA (voluit San Andreas Mission Analyser) proberen. Dit programma leest als het ware je savegame en geeft, op een kaartje, aan welke tags je nog moet hebben en waar deze zich bevinden. Hetzelfde kan met horseshoes, snapshots, en andere dingen om de 100% te halen. Je kunt SAMA hier downloaden.

Mocht je hem toch op een console bezitten, zit er niets anders op dan alles nog eens langs gaan.

Geplaatst:
Als je het spel op de computer bezit, kun je uiteraard SAMA (voluit San Andreas Mission Analyser) proberen. Dit programma leest als het ware je savegame en geeft, op een kaartje, aan welke tags je nog moet hebben en waar deze zich bevinden. Hetzelfde kan met horseshoes, snapshots, en andere dingen om de 100% te halen. Je kunt SAMA hier downloaden.

Mocht je hem toch op een console bezitten, zit er niets anders op dan alles nog eens langs gaan.

Let op dat, als je het gedownload hebt, het is ingepakt met WinRAR. Voor je het kunt gebruiken moet je het eerst uitpakken door er rechts op te klikken en 'Uitpakken in ...\SAMA' te kiezen. Eenmaal uitgepakt, verschijnt er een map. Open het programma en klik op het map-icoontje bovenaan het programma, nu kun je je savegame openen. Ga naar het tabblad 'Map' en kies 'Pickup Items', zodat je eronder alleen nog 'Gang Tags Not Done' hoeft aan te vinken (wat al standaard is aangevinkt meen ik me te herinneren).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...