Jump to content

bike school

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand me uitleggen hoe je de stoppie juist doet? voor het minste dat ik W of DOWN nog maar aanraak (zelfs al houd ik UP ingedrukt), staat die motor direct volledig stil...

Geplaatst:

Rijd tot vol gas, tot je bijna bij het einde bent. Je remt in één keer en laat het gas los. Leun voorover en je zal een soort kiep beweging maken, laat nu de rem los, zodat je alleen nog voorover leunt. Aan het eind kun je stoppen en moet je nog even verder rijden tot je aan het eind bent.

Geplaatst:

Dat is net het probleem: van zodra ik mijn rem aanraak staat de moto direct stil, hij schuift amper 1 kegeltje ver...

Geplaatst:
Dat is net het probleem: van zodra ik mijn rem aanraak staat de moto direct stil, hij schuift amper 1 kegeltje ver...

wat ik deed, ik vond het ook erg lastig, was voorover leunen, remmen, en als je het niet haalt nog voorover leunen ( op ps2 l3 naar voren doen ) en een beetje gas geven.

Geplaatst:

Dat is vreemd dat je meteen remt.

Dat hoort niet zo te zijn.

Gebruik je een mod misschien met superbrake?

Wat ik altijd doe is heel hard rijden, dan voorover leunen en dan op de rem drukken.

Hierdoor gaat je achterwiel omhoog en rijd je op je voorwiel.

Als je val neigingen krijgt weer ietsjes gas geven en hopen dat het goed gaat.

Veel succes met het halen van je stoppie! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...