Jump to content

Error loading probleem?


$big$smoke$

Recommended Posts

Ik heb daarnet even VC gespeeld en toen kwam er opeens een error tevoorschijn:

Error reading the Grand Theft Aaoto: Vice City DVD

Zoiets kwam er op, daarna ging het weer weg. Het beeld stond volledig stil, maar het geluid ging nog. Maar toen laadde geen enkel gebouw, alles was wel solid maar onzichtbaar. En dan kwam die error weer. Heeft iemand dit probleem nog gehad op de PS2 of een oplossing?

Alvast bedankt. :Y

Bewerkt: door $big$smoke$
Link to comment
Delen op andere websites

Als je die error vertaald, krijg je 'Error tijdens het lezen van Vice City', oftewel zit er mogelijk een krasje op je CD. Kijk eens of er kleine krasjes op zitten. Zo ja, dan kun je proberen er zachtjes met een vochtig doekje overheen te wrijven en vervolgens nog eens te proberen. Lukt dit niet, dan kun je naar een winkel gaan die krasjes kan verwijderen, maar ook dit is niet 100% gegarandeerd.

Ik heb overigens wel eens gehoord dat met haarlak over de disc heen spuiten wel eens kan helpen, maar dit weet ik niet zeker. Als niets werkt, kun je beter een nieuw spel kopen; zo duur is hij vandaag de dag ook niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je die error vertaald, krijg je 'Error tijdens het lezen van Vice City', oftewel zit er mogelijk een krasje op je CD. Kijk eens of er kleine krasjes op zitten. Zo ja, dan kun je proberen er zachtjes met een vochtig doekje overheen te wrijven en vervolgens nog eens te proberen. Lukt dit niet, dan kun je naar een winkel gaan die krasjes kan verwijderen, maar ook dit is niet 100% gegarandeerd.

Ik heb overigens wel eens gehoord dat met haarlak over de disc heen spuiten wel eens kan helpen, maar dit weet ik niet zeker. Als niets werkt, kun je beter een nieuw spel kopen; zo duur is hij vandaag de dag ook niet meer.

Bedankt, ik heb het geprobeerd. Het lukte maar daarna liep hij weer vast. Maar zo'n helfuurtje geleden kwam het er niet meer op. Bedankt!! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...