Jarno Geplaatst: 6 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2004 (bewerkt) Oke ik ga VC modden... Ik weet niet zeker of het gaat lukken maar het lukt al aardig... Oke... Ik ben bezig met trainer er in te bouwen op dit moment... Het schijnt bij het load scherm al fout te gaan ---- Ohja leuke functie vindt ik zelf: Bij het airport bij z'on terminal zie je toch staan: Welcome to ViceCity. Nu staat er ook: Ultra 2004 en www.veugerweb.com ;-) Ook leuk bij Vinnie's Place zie je toch ergens die beveilings camera's? Nu staat er op die camera's: Veugerweb presenters: VC Ultra 2004 ---- Dingen die ik probeer erin te bouwen/modden: Recorder Nieuwe wapens Nieuwe auto's/motors Trainer Speedmeter Nieuwe radiokanalen zoals: "VeugerRADIO" Nieuwe missies Nieuwe wijken zoals: "Moontown" Nieuwe hidden packages Nieuwe personages ---- Iemand nog iets? [edit] Ik zoek nog mensen die willen meehelpen aan dit project. Het liefst met programmeren... [/edit] Bewerkt: 7 mei 2004 door Jarno Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 6 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2004 Ben benieuwd of het je gaat lukken.. Ik weet dat je C# en C++ kunt, dus ik ben benieuwd Eh, wat er ook nog bij mag is : First person view in auto, en dat je dan speedmeter op het dashboard ziet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2004 Eh, wat er ook nog bij mag is : First person view in auto, en dat je dan speedmeter op het dashboard ziet Hoe bedoel je? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 6 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2004 Ik bedoel dat als je op V drukt , er ook een camara in de auto zit (dus uit de ogen van de bestuurder kijken) en dat je dan het dashboard ziet waarop een werkende snelheids meter te zien is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2004 Ik bedoel dat als je op V drukt , er ook een camara in de auto zit (dus uit de ogen van de bestuurder kijken) en dat je dan het dashboard ziet waarop een werkende snelheids meter te zien is Ik zal het proberen... Maar dat gaat denk ik erg moeilijk worden... Maar ik doe me best.... Ohja ik ga ook gebouwen andere txtures geven en wat skins erin zetten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 6 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2004 Cool Je kan ook meteen een hele trainer er van maken enzo! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2004 CoolJe kan ook meteen een hele trainer er van maken enzo! Goed... Maar met welke codes? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2004 Ik denk ook dat dit me gaat lukken: Moontown Een wijkje in de buurt van Downtown. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 6 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2004 Woow. Echt cool man! Ben erg benieuwd naar de uitslag :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2004 Xamber,May 6 2004, 06:17 PM] Woow. Echt cool man! Ben erg benieuwd naar de uitslag :lol: Zekerzz ik ga zometeen lijst maken wat ik probeer erin te maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2004 Lijst is er... Lees hoofdbericht... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 6 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2004 Edit voortaan je post anders zijn we genoogdzaakt je een waarschuwing te geven! :o Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2004 Edit voortaan je post anders zijn we genoogdzaakt je een waarschuwing te geven! :o ik edit toch de hoofdpost... :o Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 6 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2004 Maar je moet ook de andere post editten. Maar in ieder geval moet dr nog veel werk gebeuren aan die recorde. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 6 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2004 Moontown komt denk ik niet. Of er meoten mensen meehelpen aan het projectje. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts