yves111 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 wie weet een savegame die werkt??? ik heb v1 en ook v1 savegames maar grotendeels werken de savegames niet wie weet een goeie 100% savegame met alle kleding ,extra missie's enz enz.... gr Yves.. Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Dat je hebt V1 en V1 savegames niet werken, klinkt een beetje onlogisch. Kijk eens of je zeker V1 hebt door naar de 'data\script'-map in je GTA San Andreas map te gaan. Kijk naar de grootte van het bestand 'script.img': Grootte Versie 568 kB V1 562 kB V2 Als je ook echt V1 savegames download dan vraag ik me af of jij geen aanpassing aan je 'main.scm' hebt gemaakt. Dit bestand is tevens in de 'data\script'-map te vinden. Als je daarover twijfelt moet je eens de echte V1 files downloaden: V1 Files. Pak ze uit met WinRAR en kopieer de bestanden in de 'data\script'-map. Nu weet je zeker dat je V1 hebt. Succes Edit: Deze 100% savegame staat in de download database en is V1. Bewerkt: 7 mei 2008 door VWO-er Reageren
Rhinownage Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Bij het download scherm staat: [!]Deze download is defect omdat het spel uitvalt als je het klaarmaakt maar ik krijg een heel ander probleem: als ik hem start, ziet het er uit als een gewone lege save game en start ie gewoon vanaf het begin Reageren
Richard_Alfring Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Dat je hebt V1 en V1 savegames niet werken, klinkt een beetje onlogisch. Kijk eens of je zeker V1 hebt door naar de 'data\script'-map in je GTA San Andreas map te gaan. Kijk naar de grootte van het bestand 'script.img': Grootte Versie 568 kB V1 562 kB V2 Als je ook echt V1 savegames download dan vraag ik me af of jij geen aanpassing aan je 'main.scm' hebt gemaakt. Dit bestand is tevens in de 'data\script'-map te vinden. Als je daarover twijfelt moet je eens de echte V1 files downloaden: V1 Files. Pak ze uit met WinRAR en kopieer de bestanden in de 'data\script'-map. Nu weet je zeker dat je V1 hebt. Succes Edit: Deze 100% savegame staat in de download database en is V1. Hier heb je een 100% savegame hoop voor je dat hij het doet GTASAsf1.b Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.