RealNL Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Hoe kan ik zorgen dat er om de 2 dagen een anderen game mode is dus zo: eerst 2 dagen gamemode0 en dan 2dagen gamemode1 is dat mogelijk? zo ja.. hoe?
Donwell Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Dit is volgens mij niet te configureren via de bestanden van SA-MP. Je kunt proberen in het script zelf iets te maken dat ervoor zorgt dat er om de zoveel seconden gewisseld wordt, maar op dat gebied ben ik nog niet redelijk bekend en kun je dus beter even vragen in het scripting gedeelte. Wil je het niet via scripten, dan zul je gewoon 'ouderwets' op de server zelf (of in een commando-venster) moeten wisselen met commando's hiervoor.
RealNL Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Dit is volgens mij niet te configureren via de bestanden van SA-MP. Je kunt proberen in het script zelf iets te maken dat ervoor zorgt dat er om de zoveel seconden gewisseld wordt, maar op dat gebied ben ik nog niet redelijk bekend en kun je dus beter even vragen in het scripting gedeelte. Wil je het niet via scripten, dan zul je gewoon 'ouderwets' op de server zelf (of in een commando-venster) moeten wisselen met commando's hiervoor. Tnx mag ik nu dan zomaar een topic in het script gedeelte openen of moet die worden verplaatst?
fleudejeu Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 add een timer misschien SetTimer(functioname[], 1, 1); ? ik weet niet of hij werkt en dan op timer end een rcon command naar gamemode 2 ofzoiets
Azer Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Je zou een timer kunnen laten lopen die na 2 dagen het rcon command "changemode" aanstuurt (dmv de scripting functie: SendRconCommand) of je zou via een timer GameModeExit(); kunnen aansturen na 2 dagen zodat je je gamemode kunt instellen in het server.cfg bestand. Aangezien het zonder scripting niet te doen is zal ik dit topic ff verplaatsen naar het scripting gedeelte. [edit] meh deze maar ff dicht aangezien er al een topic in scripting was [/edit]
Recommended Posts