Jump to content
Joriz

Zes miljoen exemplaren van Grand Theft Auto IV in eerste week verkocht!


gallery_1_5_16234.jpg
Take-Two Interactive heeft zojuist in een persbericht bekend gemaakt dat Grand Theft Auto IV op de dag van de release maar liefst 3.6 miljoen keer is verkocht en in de eerste week in totaal maar liefst 6 miljoen exemplaren wereldwijd zijn verkocht. Dit levert Take-Two Interactive alleen al voor de eerste week van de verkoop van GTA4 maar liefst een omzet op van 500 miljoen dollar op!
Hiermee overtreft Grand Theft Auto IV Halo 3 waar in de eerste 12 dagen maar 'slechts' 3.3 miljoen exemplaren over de toonbank van gingen.

Hoor jij bij een van die vele mensen die GTA4 hebt dan kan je altijd hierover praten en hulp vragen op het forum, tevens staan heel veel missies beschreven op WikiGTA.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ophef over niets...

GTA pwned Halo!

goedzo want halo zuigt!

zo tezien is halo 3 maar een slegte game vergeleke met GTA IV GTA IV: 3,6miljoen verkocht op eerste dag. Halo 3: 3,3miljoen verkocht in eerste 12 dagen

mooi verschil TOP GEDAAN Rockstargames :tu::dans:

Aaah, dus als je een woord "Big" voor je naam doet, ben je automatisch een debiel. :) Halo 3 is een Xbox 360 only-game en GTA IV wordt voor twee-derde door de Playstation 3 spelers gespeeld. Beetje domme vergelijking, nietwaar?

Bovendien is Halo 3 al 9 miljoen keer over de toonbank gegaan en heeft 1 op de 2 Xbox 360 bezitters de game. Totdat 1 op de 2 Xbox 360 én Playstation 3 bezitters GTA IV bezitten, mag je zo gaan praten. Big boys...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

maar het kwam vooral doordat Gta 4 zoveel is uitgesteld daadoor die hibe of hoe je dat dan ook schrijft maar dat neemt niet weg dat Gta 4 een top game is ! natuurlijk zou Gta 4 veel verkopen als hij in oktober uit was gekomen natuurlijk maar ik denk dat we dit over enkele jaren weer kunnen verw8en een beetje mensen in de spanning zitten houden en veel informatie vrij geven en op het moment dat er weinig games uitkomen dan pas de niewe Gta uit laten komen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

In het klassement van grootste bumps ooit, denk ik dat je 3e staat.

Volgende keer beter als je de eerste plaats wilt halen! :Y

En ja, het is inderdaad heel erg veel.

Bewerkt: door Sprunk

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

In het klassement van grootste bumps ooit, denk ik dat je 3e staat.

Volgende keer beter als je de eerste plaats wilt halen! :Y

En ja, het is inderdaad heel erg veel.

Ik had eigelijk veel en veel meer verwacht hoor :duh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

In het klassement van grootste bumps ooit, denk ik dat je 3e staat.

Volgende keer beter als je de eerste plaats wilt halen! :Y

En ja, het is inderdaad heel erg veel.

Ik heb wel eens bumps van wel 2 jaar of ouder gezien :bonk:

Het is zeker veel, en ook zeker goed gedaan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...