Jump to content

blunders

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

vertel hier al jouw blunders :D:dans:

mijn grootste blunder was dat ik van een gebouw afsprong van 100 meter ongeveer dat deed ik omdat ik dacht dat ik een parachute had dat was niet zo slim :muur::cry:

Bewerkt: door steintje
  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• steintje

4

• Iscariah

3

• Dexist

2

• mattetoet

2

Geplaatst:

lol niet slim nee

ik dan :duh:

ik speelde bij een vriend van me

ik ging online, en gewon freeroam doen, ga ik iemand achter volgen met cop car xD, ik in al mijn enthoishasme druk op het verkeerde knopje ik ga opeens uit de auto, terwijl hij op top speed racet, boem flets tegen een muurtje aan, ik bijna dood sta ik op ramt een andere auto me keihard tegen dat muurtje aan

Geplaatst:

Van een gebouw afspringen doe ik juist expres! Euphoria FTW!!! :7

Mijn grootste blunder? Ik denk dat het rijden op een scooter met een vriendin m'n grootste blunder is. Ik reed met haar op een brug met volle vaart totdat ik per ongeluk keihard ergens tegenop botste. Die vriendin vloog een end door de lucht om vervolgens al gillend in het water zo'n tien meter daar beneden terecht te komen. Daardoor werd ze bang van me, noemde me een freak en toen ik haar later opbelde was ze heel kwaad! ^_^

Geplaatst:

Ik was eens aan het rijde met de politie achter mij aan( normaal).

Maar toen ik aan het schieten was ( acher mij ) heb ik niet gezien dat ik recht het water in ging :7 gelukkig was dat geen missie ^_^

Geplaatst:

ik was tijdens aan het cover achter zo een laag muurtje, ik had nog enkele granaten en wou die naar de vijand gooien ik buig over het muurtje maar de granaat ketst af op het muurtje en ik , ik was dood

Geplaatst:

ja dat is grappig:p mijn grootste blunder is het niet preorderen van de game:p heb er een week op meoten wachten

Geplaatst:
ja dat is grappig:p mijn grootste blunder is het niet preorderen van de game:p heb er een week op meoten wachten

haha dat is nog de ergste blunder ja. :tu:

Geplaatst:

niet echt domme actie ofsow.. maar ik wordt wel ziekelijk vaak aangereden daar in LC. fucking irritant als ik nog leef schiet ik eerst altijd die taxichauffeur dood

Geplaatst:
Half dood gereden worden door die taxi chaufeur van ROman

Ik had hem even kennis laten maken met mijn RPG als ik in jouw schoenen stond! :puh:

Geplaatst:

Nogal een blunder vond ik zelf... Ik zat voor het eerst in een heli en ik probeerde om een Drive-By te doen alleen ik wist niet hoe dat moest in een heli... Ik dus op alle knopjes drukken en toen drukte ik op driehoekje... Ik vloog harstikke dood precies voor het vrijheidsbeeld...

Geplaatst:

Ik was een missie bezig & ik stond achter een auto ik dacht slim te spelen aangezien er heeeeeeel veel politie & N.O.O.S.E stond en schoot met mn bazooka in blind shot , nja schoot ik op mn eigen auto ontplofte ik mee & kon ik weer opnieuw beginnen :)

Pzz

Geplaatst:

Ik sprong van een het hoogste gebouw van Liberty city af en moest 5000 aan healthcare betalen :duh:

Geplaatst:
Ik sprong van een het hoogste gebouw van Liberty city af en moest 5000 aan healthcare betalen :duh:

maar toen had je waarschijnlijk ook veel geld. :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...