Jump to content

blunders

Recommended Posts

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• steintje

4

• Iscariah

3

• Dexist

2

• mattetoet

2

Geplaatst:

Ik wachtte best lang om mijn date met LawChick. Echt lang gewacht, op een gegeven moment ga je dan iets doen en krijg je 3 *.

Uiteindelijk nog 1 klein rood streepje over van je health, 911 gebeld, ziekenwagen kwam. Nou alles weer ok.

Steek je de straat over, wordt je aangereden door eerst een auto, daarna nog één en dat wordt je fataal. Zo lang gewacht en dan net als je nog 1 uurtje moet wachten, dood!

Geplaatst:

Na een missie had ik echt geen leven meer dus ik bel de ambulance sta ik daar te wachten rijd de ambulance me heel zacht aan, en je raad het al ik was dood :duh:

Geplaatst:

ik was weer aant spelen bij vriend en had ik een motor gevonden, ik blij lol. en mijn vriend had hem ook nog niet gezien die motor dus ik laat hem al rijdend de hem zien van voor en achter etc, heb ik de camera zo dat ik naar achter kijk, ik rij gewoon recht door.... Stond daar opeens een hekje! ik vlieg echt zo hoog van me motor af! zo in het water

Geplaatst:

Verkeerde verhaal keuzes gemaakt :puh: Maar nu ik weet wat er anders gebeurt valt het ook wel weer mee :7 Oowjah en steeds beetje in de lucht schieten net voordat je met een missie begint, dan kan je dus weer opnieuw armor gaan kopen :7

Geplaatst:

ik zat achterin in die taxi van Roman,,, en ik zei tegen die chaffeur dat hij op moest schieten,, dus hij gaat even plankgas geven, en hij rijdt zo het hefding van de tol aan flarden en meteen komt de politie achter ons aan.... :7

Geplaatst:
ik was tijdens aan het cover achter zo een laag muurtje, ik had nog enkele granaten en wou die naar de vijand gooien ik buig over het muurtje maar de granaat ketst af op het muurtje en ik , ik was dood

Ja maar dat vind ik niet altijd een blunder want ik zit ook wel es gehurkt achter een muurtje met cover, en richt die granaat net niet verticaal omhoog en nog weet dat ding zich tegen het muurtje te ketsen om vervolgens jezelf een aantal meter te lanceren :duh:

Geplaatst:
Ik wachtte best lang om mijn date met LawChick. Echt lang gewacht, op een gegeven moment ga je dan iets doen en krijg je 3 *.

Uiteindelijk nog 1 klein rood streepje over van je health, 911 gebeld, ziekenwagen kwam. Nou alles weer ok.

Steek je de straat over, wordt je aangereden door eerst een auto, daarna nog één en dat wordt je fataal. Zo lang gewacht en dan net als je nog 1 uurtje moet wachten, dood!

Heb ik ook al paar keer gehad idd. Moet je week wachten op een interview of missie of iets dergelijks en dan wil je eigenlijk gewoon chill wachten maar dan verveel je je. En dan krijg je sterren en wordt je of opgepakt of dood geschoten en dan ben je ineens voorbij je afspraak...

Geplaatst:

Ik zat een keer in een politieachtervolging.Schieten die domme N.O.O.S.E agenten uit hun stomme helikopter mijn auto aan flarden. Me wagen fikt, dus ik er uit springen bij topsnelheid,pleur ik tegen een paaltje :7 .dus toen lag ik op de grond,komt er zo'n N.O.O.S.E patriot rijd me benen over, en dan komt er nog eens een LCPD wagen over me heen en die rijd mij dood :duh:

Geplaatst:

Ik was eens bezig met die missie waarbij je die advocaat moet vermoorden. Toen was ik nog niet zo bekend met de controls, dus ik gooi een granaat in die kleine kantoorruimte. Dus voordat ik weg kon komen, was ik al dood.

Geplaatst:
Na een missie had ik echt geen leven meer dus ik bel de ambulance sta ik daar te wachten rijd de ambulance me heel zacht aan, en je raad het al ik was dood :duh:

Potverdorie! Die k*t ambulances ook van tegenwoordig! ^_^

Geplaatst:

dat had ik gisteren ook en daarvoor ook al een paar keer en je moet geen auto op de weg plaatsen want dan komt de ambulance er meestal niet uit.

Geplaatst:

heey! ik had is een helicopter gejat en lande op een dakje en ging op mensen sniperen :) en even later had ik N.O.O.S.E achter me aan ik ga weer vliegen :) en die domme N.O.O.S.E vliegt rechten op me af en ik dacht ik spring er gwn uit dan ontploffen hun lekker en ik land in het water :)...ik spring ik val ik val net op een boot... WASTED! :duh:

en daar sta je even van te kijken hoor :puh:

ps..N.O.O.S.E heeft het ook niet gehaalt :)

Geplaatst:
Ik gooide een x een granaat via een lantaarnpaal op mezelf :duh:

D O O D.

En het was een missie ook! :ch:

heb dat ook al vaak voorgehad

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...