.Exorcist Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Toen ik voor het eerst een handgranaat ging gooien hield ik hem zo lang vast tot die ging piepen, en ik dacht dat het mijn echte mobiel was. Hardstikke dood. Reageren
Dieko Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik had die missie gedaan toen ik Roman moest bevrijden omdat hij ontvoerd was. Ik had Roman bevrijd en toen zei hij You have saved my .... en toen ontplofte de auto want ik reed tegen een gasvaat. Reageren
johnny_beluci Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 ik tijdens de missie museum piece, ik dacht dat ik iedereen gekilled had toen ik met mn sniper rondkeek zag ik nog iemand staan ik gaf hem een headshot omdat ik dacht dat ie een vijand was. Bleek het isaac te zijn en was de missie na veel moeite mislukt Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik werd eens over een auto overreden, toen ik net bij het safehouse was Ik had nog weinig levens daarna, voordat ik was opgestaan, reed nog een auto over me heen Ik was dood en kostte me 2500 aan geld Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik werd eens over een auto overreden, toen ik net bij het safehouse wasIk had nog weinig levens daarna, voordat ik was opgestaan, reed nog een auto over me heen Ik was dood en kostte me 2500 aan geld Ik heb zelf een nog grotere blunder gemaakt Ik reed middenin het voetpad van de Algonquin bridge Het pad ging ineens omlaag met trappen, ik knalde op de trap neer De auto reed over me heen, elke keer een stukje verder, en toen was ik dood Het kostte me 6000 aan geld Reageren
gta dylan Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 ik wou de gevangenis eens bekijken dus ik vloog naar daar. ik vloog heel laag en opeens raakt mijn heli prikkeldraad. mijn heli was kapot en ik zat in de gevangenis!!! ik probeerde nog te ontsnappen (prison break lol) maar omdat ik een paar keer tegen een bewaker was gelopen had ik 1 ster (en daarna 2 omdat ik bleef wegrennen). ik was doodgeschoten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.