Jump to content

Wanneer kan iemand je komen ophalen in een Heli?


RRPhantom

Recommended Posts

Ik heb van een vriend gehoord dat je op een gegeven moment iemand kan bellen en die komt je dan halen, wie is die persoon en wanneer kan je dat doen.

Ook zou het zo zijn dat je iemand kan bellen die dan met een auto komt vol met mensen met wapend waarmee je eee drive-by zou kunnen doen.

Wie heeft het antwoord?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb van een vriend gehoord dat je op een gegeven moment iemand kan bellen en die komt je dan halen, wie is die persoon en wanneer kan je dat doen.

Ook zou het zo zijn dat je iemand kan bellen die dan met een auto komt vol met mensen met wapend waarmee je eee drive-by zou kunnen doen.

Wie heeft het antwoord?

Met de heli is na missie NO1 van Brucie, je moet dan zorgen dat ie je graag heeft en dan gaat het. DIt is ongeveer als je net op het 2e eiland bent. Met de back up die komt iets later

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb van een vriend gehoord dat je op een gegeven moment iemand kan bellen en die komt je dan halen, wie is die persoon en wanneer kan je dat doen.

Ook zou het zo zijn dat je iemand kan bellen die dan met een auto komt vol met mensen met wapend waarmee je eee drive-by zou kunnen doen.

Wie heeft het antwoord?

Met de heli is na missie NO1 van Brucie, je moet dan zorgen dat ie je graag heeft en dan gaat het. DIt is ongeveer als je net op het 2e eiland bent. Met de back up die komt iets later

Chill want die missie NO. 1 heb ik al gedaan, ga ik nu effe vriendjes maken :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...