Bloodz & Cripz member Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Hoi, ik heb net GTA SA geïnstalleerd (op een PC met windows XP) en als ik hem wil opstarten zie je dat hij ann het laden is en dan stopt het en blijft hij bij het bureaublad en start het spel niet op. Ik heb voor de installatie naar alle ''minimale systeemeisen'' gekeken en bijna alles was goed behalve de ''8X dvd-romspeler''. Ik heb ook voor de installatie direct X9 geïnstalleerd dus dat kan het niet zijn. Kan iemand mij helpen? Alvats bedankt! Groeten, B&C member. EDIT: sorry, ik heb niet opgeled. Ik weet dat hij in SA hardware problemen had gemoeten. Dus sorry. Bewerkt: 7 mei 2008 door Bloodz & Cripz member Reageren
Donwell Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Klik eens met rechtermuisknop op de taakbalk onderin en ga dan naar 'Taakbeheer', naar het tabblad 'Processen' om precies te zijn. Kijk daar even of er gta_sa.exe tussen staat (je kunt voor het gemak op naam sorteren). Zoja, schakel het dan uit. Is dit niet het geval, ga dan eens naar 'Mijn documenten » GTA San Andreas User Files' en verwijder daar 'gta_sa.set' eens. Edit: Klein foutje van mij, heb over je stukje met de cd-speler heen gelezen. Wat ik niet uit je bericht kan opmaken, is of de cd-speler niet helemaal in orde is, of dat hij niet goed genoeg is voor het spel. Kijk in elk geval eens of er misschien ergens anders nog een betere ligt en deze in de computer kan monteren. Anders moet je eens laten repareren/een nieuwe kopen (afhankelijk van wat er dus met je huidige aan de hand is). Bewerkt: 7 mei 2008 door Donwell Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Klik eens met rechtermuisknop op de taakbalk onderin en ga dan naar 'Taakbeheer', naar het tabblad 'Processen' om precies te zijn. Kijk daar even of er gta_sa.exe tussen staat (je kunt voor het gemak op naam sorteren). Zoja, schakel het dan uit. Is dit niet het geval, ga dan eens naar 'Mijn documenten » GTA San Andreas User Files' en verwijder daar 'gta_sa.set' eens. Edit: Klein foutje van mij, heb over je stukje met de cd-speler heen gelezen. Wat ik niet uit je bericht kan opmaken, is of de cd-speler niet helemaal in orde is, of dat hij niet goed genoeg is voor het spel. Kijk in elk geval eens of er misschien ergens anders nog een betere ligt en deze in de computer kan monteren. Anders moet je eens laten repareren/een nieuwe kopen (afhankelijk van wat er dus met je huidige aan de hand is). Ok, dat was ik ook een beetje vergeten te zeggen over die dvd-romspeler. Ik heb een 4Xdvd-romspeler en je hebt een 8X dvd-romspeler nodig. Dat is er dus aan de hand. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.