Jump to content

NEDERLANDER IN LIBERTY CITY

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey

Ik heb zojuist een Nederlander horen zeggen ´nee niet vechten´

Het was op het Happiness Island. Toen ik haar sloeg zij ze het. :schater:

Had nooit gedacht dat Rockstar zich bezig zou houden met nederlandse toeristen :7

Wel funny toch?

Geplaatst:
Hey

Had nooit gedacht dat Rockstar zich bezig zou houden met nederlandse toeristen :7

Wel funny toch?

dat is al de zoveelste topic :slotje:

Geplaatst:

Inderdaad leuk, ik had ze op Northern Garden tegen gekomen. Haha ik had het ook nooit verwacht in zo'n groot spel. Wij als klein landje :tu:

Geplaatst:
Hey

Wel funny toch?

Het spijt me, moderator. :{

Geplaatst:

Cool hea, en die Bas Rutten van de TV die is ook gebaseerd op een nederlandse MMA vechter volgens mij,weet het niet zeker

Geplaatst:

logisch dat er veel nederlandse invloeden zijn in gta iv , want wij nederlanders hebben tenslotte new york ondekt :engel:

Geplaatst:

Ik wist dit niet, nog niet tegengekomen. Is het goed Nederlands, of met een Amerikaans accent? ^_^

Geplaatst: (bewerkt)
Cool hea, en die Bas Rutten van de TV die is ook gebaseerd op een nederlandse MMA vechter volgens mij,weet het niet zeker

Hij is er niet op gebaseerd man! Het is Bas Rutten zelf! Het is dan ook door Bas Rutten ingesproken en het is inderdaad een Nederlandse voormalig Ultimate Fighting Championship (UFC -> MMA) Wereldkampioen. Maar dat is niet de enige vechtsport dat hij doet. Het is een echte vechtfreak! Meer info over hem: http://www.basrutten.tv/ Check die site even, want dan start er meteen een reclamefilmpje met hem (als het goed is). Dan zie je dat hij in het echt ook zo is. (Iets minder grof natuurlijk ;))Sterren die aan GTA IV mee hebben gewerkt zijn allemaal hunzelf.

EDIT: Vergat ik bijna: Bas Rutten heeft op diezelfde site ook een video gallerij! http://www.basrutten.tv/videos.html

Bewerkt: door Iscariah
Geplaatst:
Hey

Wel funny toch?

Het spijt me, moderator. :{

:schater:

Geplaatst:

supervet nog niet meegemaakt maar ik hoop dat nog wel te doen

Geplaatst:

er zijn ook duitsers in gta4...hoorde eens in het voorbijgaan 'scheisse' uitgesproken worden

Geplaatst:
logisch dat er veel nederlandse invloeden zijn in gta iv , want wij nederlanders hebben tenslotte new york ondekt :engel:

sorry maar de eerst man die amerika heeft getekend was een belg

Geplaatst:

jah wij waren de man vroeger! nu niet meer :puh:

Geplaatst:

sorry maar de eerst man die amerika heeft getekend was een belg

Offtopic:Was dat niet Christopher Columbus? :7

Onttopic:Goed gevonden.Hoe ziet het poppetje ongeveer uit want ik wil hem ook wel eens zien xD

Geplaatst: (bewerkt)

New York was eerst van de Nederlanders (Nieuw Amsterdam) maar toen werd het door de Engelsen veroverd en die noemden het toen New York...

@Hierboven

Dat waren de Noormannen (zegt onze eigenwijze juf) maar ze zeggen altijd Columbus...

Bewerkt: door hackman
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...