T@rget Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Type: Avatar Stijl: Donker Grootte: Max grootte op dit forum (60x60?) Afbeelding: klik! Tekst:Geen Rand:Zwarte rand Kleuren: Aleen zijn hoofd met huidige achtergrond Render (optioneel): - Extra (optioneel): Net als bij kleuren, hoeft alleen zijn hoofd maar te zijn meer niet ________________________________________________________________________________ Type: Signature Stijl: Donker Grootte: 300x100 (Mag iets breeder als het anders niet lukt, wel binnen de 365 aub) Afbeelding: http://www.wallpapergate.com/data/media/29...ki_kenpachi.jpg Tekst:Text van dat plaatje, en T@rget in ongeveer het zelfde lettertype Rand: Zwarte rand Kleuren: Gewoon de huidige achtergrond Render (optioneel): - Extra (optioneel): Als het kan gewoon die tekst uit het plaatje kopiëren ofzo, samen met het japanse teken Alvast bedankt en succes, hopelijk word hij nog mooier dan de gene die ik nu heb! Bewerkt: 8 mei 2008 door RonaldVC
Kai-ShockWave Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Ik maak wel wat Ik heb even wat gemaakt. Als je iets eraan niet goed is wil ik dat wel voor je veranderen Avatar: Signature:
T@rget Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Amigat! perfect echt super bedankt Deze ga ik zeker gebruiken, nogmaals bedankt!
Recommended Posts