klikoe Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) type: signature stijl: van elke gta wat grootte: 500 x 150 afbeelding: tekst: pricedown of anders rockwell grootte 36: klikoe zonder hoofdletter rechtsonderin rand: - kleuren: het vak van de oudste gta een beetje grijzig en dan steeds betere kleuren render: - extra: in elk vak dingen die met die gta te maken hebben, of steeds de box-art van die gta P.S. Uiteraard was de afbeelding die ik gegeven heb, slechts ter voorbeeld. De uiteindelijke sig moet natuurlijk met onzichtbare lijnen en tekst, of met lijnen die kris kras staan. Alvast bedankt, klikoe Bewerkt: 11 mei 2008 door RonaldVC
Arthis Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) ik probeer wel Zo, klaar: http://img205.imageshack.us/img205/4013/gtacollagecopygs4.jpg Ik ben mischien iets afgeweken van je lijstje, omdat ik dat beter vond staan Als er iets moet veranderen of je hem gewoon helemaal niet mooi vindt, hoor ik het wel Bewerkt: 8 mei 2008 door Arthis
klikoe Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Maakt niet uit dat je bent afgeweken, dit is ongeveer wel wat ik bedoelde. Hartelijk bedankt Arthis. klikoe
Recommended Posts