Jump to content

woyoooo ik ben een ZOMBIE, Jij ook?


ozzie0344

Recommended Posts

Sinds kort ben ik een zombie bij gta 4 online multieplayer. !!!!

Hoe dit kan weet ik niet precies.

Situatie:

-Ik was naar level 1 gegaan.

-Had het hoogste geld bedrag bij deatmatch(1300 dollar ongeveer).

-Verder was er volgens mij niemand hoger dan lvl 2

Had dus heel wat gozertjes gekilled :puh::tu::D

Nadat ik uitlogde bij multiplayer en wou even mijn nieuwe clothes checke, die ik had gewonnen wegens lvl up, kon ik voor een zombie figuur kiezen. Echt heel chill.

Ik kan ervoor kiezen om alleeen een gele onderbroekje aante houden of ik kan er ook bij enkele accesairos bij doen. Zoals muts en zonnebril.

Ik vroeg me af meer mense dit hebben en hoe dit kan

zombie2.jpg

(ik hoop dat jullie de afbeelding kunnen zien want het is mijn eerste post.)

Anders hier nog een link van een zombie

http://cache.kotaku.com/assets/resources/2008/05/zombie2.jpg

Peace

en als je me wil zien bij gta 4 online

dit is mijn psn id ^_^

ozzie0344

Bewerkt: door ozzie0344
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    4

  • Iscariah

    3

  • AXIO

    3

  • FerryN

    2

Sinds kort ben ik een zombie bij gta 4 online multieplayer. !!!!

Hoe dit kan weet ik niet precies.

Situatie:

-Ik was naar level 1 gegaan.

-Had het hoogste geld bedrag bij deatmatch(1300 dollar ongeveer).

-Verder was er volgens mij niemand hoger dan lvl 2

Had dus heel wat gozertjes gekilled :puh::tu::D

Nadat ik uitlogde bij multiplayer en wou even mijn nieuwe clothes checke, die ik had gewonnen wegens lvl up, kon ik voor een zombie figuur kiezen. Echt heel chill.

Ik kan ervoor kiezen om alleeen een gele onderbroekje aante houden of ik kan er ook bij enkele accesairos bij doen. Zoals muts en zonnebril.

Ik vroeg me af meer mense dit hebben en hoe dit kan

zombie2.jpg

(ik hoop dat jullie de afbeelding kunnen zien want het is mijn eerste post.)

Anders hier nog een link van een zombie

http://cache.kotaku.com/assets/resources/2008/05/zombie2.jpg

Peace

en als je me wil zien bij gta 4 online

dit is mijn psn id ^_^

ozzie0344

Grapjas , je hebt gewoon L1 gedrukt bij playermodel kiezen kan iedereen..

Link to comment
Delen op andere websites

weird, bij xbox 360 kan ut niet

Dit moet je als ik het goed heb eerst vrij spelen. Dus speel eerst een paar potjes online en zorg voor een hoog geld bedrag. Dan krikg je op het einde de medling dat je rang omhoog is gegaan en dat er nieuwe kleren beschikbaar zijn voor online.

Link to comment
Delen op andere websites

weird, bij xbox 360 kan ut niet

Dit moet je als ik het goed heb eerst vrij spelen. Dus speel eerst een paar potjes online en zorg voor een hoog geld bedrag. Dan krikg je op het einde de medling dat je rang omhoog is gegaan en dat er nieuwe kleren beschikbaar zijn voor online.

:N Nee, Ik heb al meer dan 30.000 punten en ben rang 2 of 3 en moet nog ong 15.000 punten voor rang omhoog en heb het nog steeds niet,

Dit is de xbox. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

weird, bij xbox 360 kan ut niet

Dit moet je als ik het goed heb eerst vrij spelen. Dus speel eerst een paar potjes online en zorg voor een hoog geld bedrag. Dan krikg je op het einde de medling dat je rang omhoog is gegaan en dat er nieuwe kleren beschikbaar zijn voor online.

:N Nee, Ik heb al meer dan 30.000 punten en ben rang 2 of 3 en moet nog ong 15.000 punten voor rang omhoog en heb het nog steeds niet,

Dit is de xbox. :cya:

yep,

ik ben rang 3 ik heb 65.000$ en weet niet hoe je zombie kan krijge en heb ook nog niemand ermee gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

weird, bij xbox 360 kan ut niet

Dit moet je als ik het goed heb eerst vrij spelen. Dus speel eerst een paar potjes online en zorg voor een hoog geld bedrag. Dan krikg je op het einde de medling dat je rang omhoog is gegaan en dat er nieuwe kleren beschikbaar zijn voor online.

:N Nee, Ik heb al meer dan 30.000 punten en ben rang 2 of 3 en moet nog ong 15.000 punten voor rang omhoog en heb het nog steeds niet,

Dit is de xbox. :cya:

yep,

ik ben rang 3 ik heb 65.000$ en weet niet hoe je zombie kan krijge en heb ook nog niemand ermee gezien.

inderdaad , ik weet dat ook niet maar sinds kort hebk ook ineens de zombie optie hoe k er aan gekomen ben is een raadsel van hier tot zimbabwe:P

Link to comment
Delen op andere websites

weird, bij xbox 360 kan ut niet

Dit moet je als ik het goed heb eerst vrij spelen. Dus speel eerst een paar potjes online en zorg voor een hoog geld bedrag. Dan krikg je op het einde de medling dat je rang omhoog is gegaan en dat er nieuwe kleren beschikbaar zijn voor online.

:N Nee, Ik heb al meer dan 30.000 punten en ben rang 2 of 3 en moet nog ong 15.000 punten voor rang omhoog en heb het nog steeds niet,

Dit is de xbox. :cya:

yep,

ik ben rang 3 ik heb 65.000$ en weet niet hoe je zombie kan krijge en heb ook nog niemand ermee gezien.

inderdaad , ik weet dat ook niet maar sinds kort hebk ook ineens de zombie optie hoe k er aan gekomen ben is een raadsel van hier tot zimbabwe:P

Staat het misschien onder female/male?

Link to comment
Delen op andere websites

Staat het misschien onder female/male?

nee volgens mij niet.. bij mij op ps3 was het toen ik naar rank 2 ging dat er bij stond links of rechts onderin press L1 for zombie ofzow.. ^_^

Bewerkt: door Destilios
Link to comment
Delen op andere websites

Staat het misschien onder female/male?

nee volgens mij niet.. bij mij op ps3 was het toen ik naar rank 2 ging dat er bij stond links of rechts onderin press L1 for zombie ofzow.. ^_^

Weet niet of het klopt, maar heb ergens gelezen dat je op de 360 eerst een R* medewerker moest killen online voordat je het zombie model kreeg. Heb geen idee hoe je die gasten herkent, trouwens?

Link to comment
Delen op andere websites

Staat het misschien onder female/male?

nee volgens mij niet.. bij mij op ps3 was het toen ik naar rank 2 ging dat er bij stond links of rechts onderin press L1 for zombie ofzow.. ^_^

Weet niet of het klopt, maar heb ergens gelezen dat je op de 360 eerst een R* medewerker moest killen online voordat je het zombie model kreeg. Heb geen idee hoe je die gasten herkent, trouwens?

Lijkt me niet. Komt denk ik door de rang die je hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Uhm lijkt mij niet. Ik heb de zombie suit gekregen door een rockstar medewerker te vermoorden. Want ik kreeg de acheviement dat ik een rockstar had vermoord. En kort daarna verscheen er in het venstertje dat ik die zombie suit heb gekregen. En ik ben nog maar level 1

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Staat het misschien onder female/male?

nee volgens mij niet.. bij mij op ps3 was het toen ik naar rank 2 ging dat er bij stond links of rechts onderin press L1 for zombie ofzow.. ^_^

Weet niet of het klopt, maar heb ergens gelezen dat je op de 360 eerst een R* medewerker moest killen online voordat je het zombie model kreeg. Heb geen idee hoe je die gasten herkent, trouwens?

is ook niet waar want ik heb al een R* gast gekilled :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...