Jump to content

woyoooo ik ben een ZOMBIE, Jij ook?


ozzie0344

Recommended Posts

Staat het misschien onder female/male?

nee volgens mij niet.. bij mij op ps3 was het toen ik naar rank 2 ging dat er bij stond links of rechts onderin press L1 for zombie ofzow.. ^_^

Weet niet of het klopt, maar heb ergens gelezen dat je op de 360 eerst een R* medewerker moest killen online voordat je het zombie model kreeg. Heb geen idee hoe je die gasten herkent, trouwens?

is ook niet waar want ik heb al een R* gast gekilled :Y

Heb je de achievement ervoor?

En ik kan geen Zombie zijn, en ik ben rang 1, welke rang kan ik dat worden?

En dit is op PS3.

Later

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    4

  • Iscariah

    3

  • AXIO

    3

  • FerryN

    2

@ de topicstarter: Woyoooo is zo'n dom en niet bestaand woord he... Kap daarmee. Voor de rest kan ook ik bevestigen dat je eerst een Rockstar ontwikkelaar moet doden. Hoe je ze kan onderscheiden van gewone spelers? Dat kan je niet. Gewoon lekker een ranked deathmatch spelen online en duimen dus.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
je krijgt die zombie skin als je een rockstar medewerker doodt of iemand doodmaakt die een rockstar medewerker had gedoodt.

hey dat is eigenlijk best logisch, dan word je ook besmet met het zombie virus :Y

als je snapt wat ik bedoel.

Link to comment
Delen op andere websites

Zombie kan je volgens mij pas als je rank 1 hebt, en dat van virus allemaal zelf bedacht is

Fout! Jacky-2007 kan sinds niet al te lange ook zombie worden. Hij kreeg z'n achievement door tegen mij in een deathmatch te spelen. Het was niet eens een ranked deathmatch. Zelf had ik die achievement al veel eerder weten te bemachtigen omdat ik deathmatches speel op de normale manier, ranked. Jacky-2007 is iemand die alleen via Party Mode of Free Mode tegen bekenden speelt, dus dat van het "virus" klopt gewoon. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

weird, bij xbox 360 kan ut niet

Dit moet je als ik het goed heb eerst vrij spelen. Dus speel eerst een paar potjes online en zorg voor een hoog geld bedrag. Dan krikg je op het einde de medling dat je rang omhoog is gegaan en dat er nieuwe kleren beschikbaar zijn voor online.

:N Nee, Ik heb al meer dan 30.000 punten en ben rang 2 of 3 en moet nog ong 15.000 punten voor rang omhoog en heb het nog steeds niet,

Dit is de xbox. :cya:

Ik ben pas lvl 1 en ik heb em al (360) :cya:

Mja is wel naaiend.. Ik wist eerst niet dat het ook voor 360 was en toen zag ik LB - Zombie :puh:

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Staat het misschien onder female/male?

nee volgens mij niet.. bij mij op ps3 was het toen ik naar rank 2 ging dat er bij stond links of rechts onderin press L1 for zombie ofzow.. ^_^

wth? Moet ik toch eens gaan proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zombie kan je volgens mij pas als je rank 1 hebt, en dat van virus allemaal zelf bedacht is

Fout! Jacky-2007 kan sinds niet al te lange ook zombie worden. Hij kreeg z'n achievement door tegen mij in een deathmatch te spelen. Het was niet eens een ranked deathmatch. Zelf had ik die achievement al veel eerder weten te bemachtigen omdat ik deathmatches speel op de normale manier, ranked. Jacky-2007 is iemand die alleen via Party Mode of Free Mode tegen bekenden speelt, dus dat van het "virus" klopt gewoon. :Y

oke, raadsel opgelost :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Zombie kan je volgens mij pas als je rank 1 hebt, en dat van virus allemaal zelf bedacht is

Fout! Jacky-2007 kan sinds niet al te lange ook zombie worden. Hij kreeg z'n achievement door tegen mij in een deathmatch te spelen. Het was niet eens een ranked deathmatch. Zelf had ik die achievement al veel eerder weten te bemachtigen omdat ik deathmatches speel op de normale manier, ranked. Jacky-2007 is iemand die alleen via Party Mode of Free Mode tegen bekenden speelt, dus dat van het "virus" klopt gewoon. :Y

oke, raadsel opgelost :puh:

Hmmm... Als ik mijn post zo doorlees, moet ik toch nog iets toevoegen. Op elkaar knallen in Party Mode of Free Mode heeft geen zin, werkt niet. Wel kan je vanuit daar een niet-ranked deathmatch spel starten via de telefoon. Doe dat... Volgens mij kan je alleen "besmet" worden via een deathmatch of een team deathmatch. 'T is maar even dat ge het weet! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij was t zo dat ik een achievement kreeg van: Let sleeping Rockstars lie. En toen ging ik naar me player

model menutje om t te veranderen en toen toen kreeg ik de zombie 'outfit'.

Link to comment
Delen op andere websites

Zombie kan je volgens mij pas als je rank 1 hebt, en dat van virus allemaal zelf bedacht is

Fout! Jacky-2007 kan sinds niet al te lange ook zombie worden. Hij kreeg z'n achievement door tegen mij in een deathmatch te spelen. Het was niet eens een ranked deathmatch. Zelf had ik die achievement al veel eerder weten te bemachtigen omdat ik deathmatches speel op de normale manier, ranked. Jacky-2007 is iemand die alleen via Party Mode of Free Mode tegen bekenden speelt, dus dat van het "virus" klopt gewoon. :Y

oke, raadsel opgelost :puh:

Hmmm... Als ik mijn post zo doorlees, moet ik toch nog iets toevoegen. Op elkaar knallen in Party Mode of Free Mode heeft geen zin, werkt niet. Wel kan je vanuit daar een niet-ranked deathmatch spel starten via de telefoon. Doe dat... Volgens mij kan je alleen "besmet" worden via een deathmatch of een team deathmatch. 'T is maar even dat ge het weet! ;)

In het begin toen ik gta iv mp speelde, speelde ik steeds team deathmatch dus kan wel kloppen
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...