Jump to content

Three leaf clover


gtaman1979

Recommended Posts

Idd, ik had trouwens het gevoel dat hun ook niet dood konden...

Ze lopen straal voor de politie en de politie loopt maar te schieten en er gebeurd niks...

Ik had volgens mij ook al een perongeluk in z'n hoofd geschoten allleen de gebeurde niks, hij viel alleen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ze overleven het, maar ze kunnen dood. Ik leverde een keer een voertuig voor Brucie af en als Niko uitkwam begon ie meteen met missie No.1 :duh: . Ik wou hem nu niet doen, dus pak ik mijn combat shotgun en knal ik Brucie door zijn kop. Hij leef nog, maar na 3-4 keertjes was ie wel dood :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Als je tussen het ontsnappen uit de bank en het rennen naar het metrostation makkelijk politie wilt uitschakelen, kan ik granaten aanraden, gewoon iets boven een politieauto mikken, vuurknop (RT op xbox) 2-3 seconden inhouden en bam, het grootste gedeelte is weg. Doe dit allemaal wel als je in cover zit.

En als je uiteindelijk aan je 3-sterrenlevel wilt ontsnappen, kun je beter eerst naar de pay&spray aan de westkant van Algonquin rijden, die haal je makkelijk. Zorg dan wel dat je niet gezien word als je naar binnen rijd (wanneer je wanted-level sterren grijs zijn ipv wit). Zo hoef je je ook geen zorgen te maken om roadblocks op de bruggen.

Bewerkt: door BonkMeisterXXL
Link to comment
Delen op andere websites

bij de road block kan je ook tege achterkant van de auto aan knalle zo als bij gta sa die p.i.t manuven of hoe zeg je dat

dus de achter kan de zij kant en deze missie is me favo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet alleen de politiemannen met pijltjes boven hun hoofd doodmaken, dus niet alle. Een RPG en granaten zijn aan te raden. Wacht even voordat je je weer aansluit bij Packie en Derrick. Als je wacht zullen ze teruglopen naar jou toe, terwijl ze politie neerschieten.

@hierboven: hier ook!!

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad zo veel mogelijk in cover zitten en beetje helpen met die andere 2 gasten. Volg ze gewoon en maak de mannen dood die je dood kan maken. Volg ze tot in de subway, laat ze daar eerst alles afknallen en volg ze. Hier geldt ook dood wat je tegenkomt, niet meer dan dat. Met de ontsnapping is het makkelijkst gewoon keihard weg rijden, alleen als het echt nodig is een bocht maken en als ze je kwijt zijn (dus buiten het rondje) uitstappen. Dan ben je je sterren veel sneller kwijt. Niet vergeten eerst op de rem trappen uiteraard. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook inderdaad zo dat Packie en Derrick gevaarlijke dingen doen. Ze lopen zo voor de politie zonder er bij na te denken. Als Packie en Derrick voor je lopen en je houdt ze niet bij moet je niet in paniek raken maar gewoon wachten tot dat alle politie dood is en dan veilig weer achter ze aan anders zijn je overlevingskansen klein.

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...