Jump to content

Wapenwinkels op de kaart!


Timothy.

Recommended Posts

Geweldig, ik was met mijn broer GTA IV aan het spelen, en ik was aan het rijden, en mijn broer zat de kaart te bekijken.. en opeens zegt hij , waarom zet jij zomaar puntjes op de kaart? Dus ik zo wtf? Ja , er staan puntjes.. dus ik rijd naar zon puntje toe om te kijken wat daar was.. waren het wapenwinkels :puh: echt te vet dat ze die niet echt officieel op de kaart hebben gezet , maar als een potlood getekent puntje! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig, ik was met mijn broer GTA IV aan het spelen, en ik was aan het rijden, en mijn broer zat de kaart te bekijken.. en opeens zegt hij , waarom zet jij zomaar puntjes op de kaart? Dus ik zo wtf? Ja , er staan puntjes.. dus ik rijd naar zon puntje toe om te kijken wat daar was.. waren het wapenwinkels :puh: echt te vet dat ze die niet echt officieel op de kaart hebben gezet , maar als een potlood getekent puntje! :schater:

waar heb jij het over????

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig, ik was met mijn broer GTA IV aan het spelen, en ik was aan het rijden, en mijn broer zat de kaart te bekijken.. en opeens zegt hij , waarom zet jij zomaar puntjes op de kaart? Dus ik zo wtf? Ja , er staan puntjes.. dus ik rijd naar zon puntje toe om te kijken wat daar was.. waren het wapenwinkels :puh: echt te vet dat ze die niet echt officieel op de kaart hebben gezet , maar als een potlood getekent puntje! :schater:

Wtf..Dus dat zijn wapenwinkels =O.Toen ik Gta4 net had dacht ik dat het een fout in de map was ofzo,maar dat zijn dus wapenwinkels :puh:.Goed gevonden :).

P.S:Het is niet de kaart ingame maar de kaart die je erbij krijgt als je Gta 4 koopt ;)

Bewerkt: door Gino99
Link to comment
Delen op andere websites

Heeft waarschijnlijk te maken met de volgende Quote uit de game:

The major has abandoned all the illegal weapon shops out of Liberty City! Well, at least he thinks he did! :D

Da is een of andere missie wnr je voor de eerste keer naar een wapenwinkel mag :D

Dimitri zegt dat dachtk :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ja de kaart die je bij het spel krijgt, niet die ingame. Ik dacht ook echt op het begin van shit, dit is vet een echte fout van R* , dat ze een paar puntjes zijn vergeten weg te vegen, dus toen ging ik er kijken en toen dacht ik van ja tuurlijk dit is de 'kaart van Niko' dus die zet er niet 'Gunshop' maar gewoon een puntje! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft het over de kaart die bij de game zat als jij hem legaal hebt... (je weet maar nooit :puh:)

Edit: Mission Failed :7

oooo ok ik d8 in game :puh: heb die kaart nog nie opgehangen darom :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig, ik was met mijn broer GTA IV aan het spelen, en ik was aan het rijden, en mijn broer zat de kaart te bekijken.. en opeens zegt hij , waarom zet jij zomaar puntjes op de kaart? Dus ik zo wtf? Ja , er staan puntjes.. dus ik rijd naar zon puntje toe om te kijken wat daar was.. waren het wapenwinkels :puh: echt te vet dat ze die niet echt officieel op de kaart hebben gezet , maar als een potlood getekent puntje! :schater:

Ik weet niet hoor maar er staan gewoon rondjes met een pistool erin op de in game kaart, die komen pas later tijdens missies erop

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht ook echt op het begin van shit, dit is vet een echte fout van R* , dat ze een paar puntjes zijn vergeten weg te vegen,

Inderdaad. Die gedachte had ik dus ook. :schater:

Goed om dit te weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...