Jump to content

gta4 vs. saints row

grovemember

Recommended Posts

Saints Row, een spel voor de Xbox 360 die ik haat ! Serieus. Er werd gezegd dat het spel enorm goed was en dit dat. Achteraf blijk ik het de slechtste Rip-off van GTA te vinden, want er zit geen duidelijke verhaallijn aan enzo.

Ik hoop dat SR2 beter word dan zijn voorganger, want wat ik zag op Saints Row was bagger :7

Delen op andere websites

• Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• dynastus

9

• Big Playahh

8

• mastala

5

• GTA V

4

Top Posters In This Topic

Ik ga denk ik voor GTA IV, vooral omdat ik de graphics van Saint's Row echt beroerd vind. Nu kan iedereen wel weer gaan zeggen dat het vooral om de gameplay gaat, maar daarvoor koop je geen PS3. :cya:

Delen op andere websites

Toen ik GTA IV had gekocht, dacht ik "Damn!!! wat een wreed spel!!!", alles was tot in het kleinste detail, volledig, fraai afgewerkt.

Op datzelfde moment, hoorde ik ook berichten over Saints Row, iedereen zei dat het een vet spel was en verschillende recensies waren positief over deze game en etc..........

Dus toen dacht ik: "Dat zou wel een goed spel zijn....."

Daarom ging ik dus naar de winkel en kocht ik Saints row (terwijl het spel al sinds 1 september 2006, uit is)

En ik moet zeggen..... het is echt een k*t spel.

Al vanaf het eerste moment dacht ik: "Dit gaat niet goed komen....."

De besturing was namelijk zo onrealistisch en arcade-achtig en er zat totaal geen verhaal in.

En het ergste, vond ik wel de graphics, maar dat komt ook doordat het spel uit 2006 komt en dat ik eerder GTA IV heb gespeeld, waardoor ik aan deze 2006-achtige graphics moest wennen, in plaats van een Next-Gen Game uit 2008 die een console tot het uiterste duwt.

Het enige positieve aan deze game, was dat je zelf je character kon samenstellen.

Maar dat was dan ook het enige positieve aan deze game. :7

Dus..... wat ik wou zeggen, is dat GTA IV overduidelijk beter is dan Saints Row.

Delen op andere websites

Saints Row is inderdaad afgekeken van GTA en daarom verafschuw ik de makers ook :7

Ik vraag me eigenlijks af of dat wel mag, iemand idee stelen... Het lijkt eigenlijks alsof ze SA qua engine hebben gekopieërt...

Elk spel wordt geplaatst in een Genre. GTA wordt geplaatst in Free Roam Gaming, net zoals Scarface, Saint's, the godfather. Zo kun je zeggen dat alle FPS ripp offs zijn van Wolvenstein... :duh: .

gta is tog een zandbak(sandbox) game?

Delen op andere websites

saints row of gta4???? dat is hetzelfde als een fiat panda en een zonda!

goed gezecht alleen denk ik er zo over: GTA :mooie porsche met open dak. SR :totallosse smart waarvan nod maar een centimeter van over is en de inzittenden in een gruwelijke dood zijn gestorven!

Delen op andere websites

goed gezecht alleen denk ik er zo over: GTA :mooie porsche met open dak. SR :totallosse smart waarvan nod maar een centimeter van over is en de inzittenden in een gruwelijke dood zijn gestorven!

dat is nog beter inderdaad!:D.. oftewel: GTA een dikken cayenne en saints row: een van de stoeptegelgeliktesmartfortwometdodehondenenkattenindegrill

Delen op andere websites

dat is nog beter inderdaad!:D.. oftewel: GTA een dikken cayenne en saints row: een van de stoeptegelgeliktesmartfortwometdodehondenenkattenindegrill

ok daar kan ik niet tegen op :puh:

Delen op andere websites

ok daar kan ik niet tegen op :puh:

hmm dodehondenenkatten in de grill?? als dat zo was won saints row:P

Delen op andere websites

je kan beter saints row 2 met gta4 vergelijken.

Mhhhmmmm.... dat is best moeilijk, aangezien Saints Row 2 nog niet uit is.

Maar alsnog zijn ze niet te vergelijken omat saints row 2 later uitkomt als IV heeft het een voorsprong op techniek maar gta4 had een voorsprong op techniek met saints row 1

het is hetzelfde als een slagschip uit wo2 vergelijken met die van nu

http://xbox360.headliner.nl/headliner.php?...rty&id=6675 die trailers van saints row 2 hebben goede humor xD

Bewerkt: door dynastus
Delen op andere websites

je kan beter saints row 2 met gta4 vergelijken.

Mhhhmmmm.... dat is best moeilijk, aangezien Saints Row 2 nog niet uit is.

Maar alsnog zijn ze niet te vergelijken omat saints row 2 later uitkomt als IV heeft het een voorsprong op techniek maar gta4 had een voorsprong op techniek met saints row 1

het is hetzelfde als een slagschip uit wo2 vergelijken met die van nu

volgens mij word sr2 net zo arcadeachtig als 1.. k ga m wel kopen omdat k hou van realistisch over de stoep rijden

Delen op andere websites

Saints Row is inderdaad afgekeken van GTA en daarom verafschuw ik de makers ook :7

Ik vraag me eigenlijks af of dat wel mag, iemand idee stelen... Het lijkt eigenlijks alsof ze SA qua engine hebben gekopieërt...

Sorry, maar het lijkt er TOTAAAAAAL niet op dat ze die engine gebruikt hebben...

SA is op de PS2 en Saints row op de 360, dus dat kan al niet hetzelfde zijn.

voor de rest ziet alles er beter uit en de mensen bewegen ook veel beter.

SA was grafisch gezien dikke crap (in mijn ogen), ook qua bewegen.

verder wel een geinig spel.

ten 2e, zoals iemand al schreef, is het een heel gerne geworden.

Dus het is een beeeeetje zwak om het een GTA rip off te noemen...

aangezien het een heel gerne is geworden.

even ontopic.

ik heb saints row echt met VEEL plezier gedaan.

maargoed, GTA4 is weer nieuwer en dus verder in de ontwikkelijk.

De stad lijkt meer te leven dan S.R

Maar inderdaad, het overvallen van winkels is erg leuk in saints row

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...