Jump to content

gta4 vs. saints row


grovemember

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • dynastus

    9

  • Big Playahh

    8

  • mastala

    5

  • GTA V

    4

Top Posters In This Topic

Is SR niet alleen voor de X-doos dan?

de eerste SR was idd 360-only, weet niet of dat ook voor het tweede deel gaat gelden.

Ontopic, ik persoonlijk heb vanaf GTA 1 de game gespeeld, en een serie als deze is gewoonweg niet te vergelijken met SR, wat net nieuwkomer is. Verder vindt ik het niet te vergelijken qua gameplay, SR gaat helemaal het Gansta thema uitkouwen, GTA heeft alleen met San Andreas een stap in die richting gezet om wat verandering en nieuws te kunnen bieden op dezelfde game engine als GTA III en LC. :Y

SR is wel lache hoor, ik heb de game ook, vanwege de online fun. Maar nu ik New York in mijn laatje kan schuiven en er met een druk op de knop samen met wat vrienden kan gaan spelen, blijft SR nog wel ff in de kast liggen ben ik bang! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row is inderdaad afgekeken van GTA en daarom verafschuw ik de makers ook :7

Ik vraag me eigenlijks af of dat wel mag, iemand idee stelen... Het lijkt eigenlijks alsof ze SA qua engine hebben gekopieërt...

idd, zelfs de manier van auto stelen :S

Link to comment
Delen op andere websites

je zou ook kunnen zeggen dat Saints row een sucsses vol genre naar zijn eigen idee heeft gecreerd, ik vond saints row namelijk helemaal niet slecht.

En laten we ook niet vergeten dat Rockstar heel veel steken heeft laten vallen op plaatsen waar ze echt wel meer in hadden moeten investeren, de mogelijkheid om bijv je karakter naar je eigen idee te stylen. Hierin moet je dus toegeven dat Saints row het niet van gta heeft afgekeken eerder van the godfather ^_^

Saints row komt zowiezo pas in Augustus uit dus ze hebben zeker weten een goede kans om net zo goed als gta te worden, aangezien ze veel gemiste kansen uit deeltje 4 wel kunnen toevoegen.

Een mooie optie uit deel 1 was trouwens om je eigen gezicht te creeren en deze keer gaan ze daar nog verder in want je kunt nu zelfs kiezen tussen vrouw of man

Dus niet zeuren gewoon gta 4 uit spelen en tegen de tijd dat je het zat bent kun je verder gaan met sr :tu:

Bewerkt: door hero27
Link to comment
Delen op andere websites

kijk eens naar die trailers van SR2 zit geen sfeer aleen maar drogte kijk naar gta trailer vol met sfeer, passie,

elmaneficico :D kortom SR2 mag GTA IV's prullenbak nog niet eens zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

De stijl van het spel is gewoon anders, In Gta speel je toch altijd een beetje een verhaal, Saints row is echt free roaming, alles mag en alles kan, zie het dus als een aanvulling op gta4 ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

binnekort komt saints row 2 ik heb preview op gamekings gezien had leuke mogelijkheden zoals iemand vastpakken en zo uit het raam gooien dat kan (volgens mij) niet in GTA IV

Link to comment
Delen op andere websites

je kunt beter zo een topic maken als saints row 2 uitkomt en die laten afwegen tegenover gta 4.

want gta 4 wint overduidelijk van saints row. (ik heb saints row 1)

Bewerkt: door devilrich
Link to comment
Delen op andere websites

je kunt beter zo een topic maken als saints row 2 uitkomt en die laten afwegen tegenover gta 4.

want gta 4 wint overduidelijk van saints row. (ik heb saints row 1)

ja maar saints row zat in de tijd van GTA SA vind ik en dan is saints row toch veel beter

Link to comment
Delen op andere websites

je kunt beter zo een topic maken als saints row 2 uitkomt en die laten afwegen tegenover gta 4.

want gta 4 wint overduidelijk van saints row. (ik heb saints row 1)

:O heb je saints row 2 al gespeeld dan ik dacht dat die pas 23 augustus uitkwam.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat saind row en leuke game word maar toch niet tegen gta 4 opkan..

Zo ieder z'n eigen mening maar saints row zal nooit winnen als je alleen naar graphics kijkt tenzij ze als ze SR3 gaan maken dat ze de graphic oppoetsen maar ze zijn de gameplay in gegaan en enorm veel voertuigen inclusief vliegtuigen

+de wapens zien er lollig uitxD.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat saind row en leuke game word maar toch niet tegen gta 4 opkan..

Zo ieder z'n eigen mening maar saints row zal nooit winnen als je alleen naar graphics kijkt tenzij ze als ze SR3 gaan maken dat ze de graphic oppoetsen maar ze zijn de gameplay in gegaan en enorm veel voertuigen inclusief vliegtuigen

+de wapens zien er lollig uitxD.

Idd, tis waar je van houd. Ik ga ze alle bij aanschaffen(gta 4 hebbik al)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...