Hackman Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 Is SR niet alleen voor de X-doos dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 Is SR niet alleen voor de X-doos dan? de eerste SR was idd 360-only, weet niet of dat ook voor het tweede deel gaat gelden. Ontopic, ik persoonlijk heb vanaf GTA 1 de game gespeeld, en een serie als deze is gewoonweg niet te vergelijken met SR, wat net nieuwkomer is. Verder vindt ik het niet te vergelijken qua gameplay, SR gaat helemaal het Gansta thema uitkouwen, GTA heeft alleen met San Andreas een stap in die richting gezet om wat verandering en nieuws te kunnen bieden op dezelfde game engine als GTA III en LC. SR is wel lache hoor, ik heb de game ook, vanwege de online fun. Maar nu ik New York in mijn laatje kan schuiven en er met een druk op de knop samen met wat vrienden kan gaan spelen, blijft SR nog wel ff in de kast liggen ben ik bang! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 Saints Row is inderdaad afgekeken van GTA en daarom verafschuw ik de makers ook Ik vraag me eigenlijks af of dat wel mag, iemand idee stelen... Het lijkt eigenlijks alsof ze SA qua engine hebben gekopieërt... idd, zelfs de manier van auto stelen :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hero27 Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) je zou ook kunnen zeggen dat Saints row een sucsses vol genre naar zijn eigen idee heeft gecreerd, ik vond saints row namelijk helemaal niet slecht. En laten we ook niet vergeten dat Rockstar heel veel steken heeft laten vallen op plaatsen waar ze echt wel meer in hadden moeten investeren, de mogelijkheid om bijv je karakter naar je eigen idee te stylen. Hierin moet je dus toegeven dat Saints row het niet van gta heeft afgekeken eerder van the godfather Saints row komt zowiezo pas in Augustus uit dus ze hebben zeker weten een goede kans om net zo goed als gta te worden, aangezien ze veel gemiste kansen uit deeltje 4 wel kunnen toevoegen. Een mooie optie uit deel 1 was trouwens om je eigen gezicht te creeren en deze keer gaan ze daar nog verder in want je kunt nu zelfs kiezen tussen vrouw of man Dus niet zeuren gewoon gta 4 uit spelen en tegen de tijd dat je het zat bent kun je verder gaan met sr Bewerkt: 8 mei 2008 door hero27 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl-J Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 kijk eens naar die trailers van SR2 zit geen sfeer aleen maar drogte kijk naar gta trailer vol met sfeer, passie, elmaneficico kortom SR2 mag GTA IV's prullenbak nog niet eens zijn... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hero27 Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 De stijl van het spel is gewoon anders, In Gta speel je toch altijd een beetje een verhaal, Saints row is echt free roaming, alles mag en alles kan, zie het dus als een aanvulling op gta4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rdewit Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 binnekort komt saints row 2 ik heb preview op gamekings gezien had leuke mogelijkheden zoals iemand vastpakken en zo uit het raam gooien dat kan (volgens mij) niet in GTA IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
devilrich Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) je kunt beter zo een topic maken als saints row 2 uitkomt en die laten afwegen tegenover gta 4. want gta 4 wint overduidelijk van saints row. (ik heb saints row 1) Bewerkt: 8 mei 2008 door devilrich Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rdewit Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 je kunt beter zo een topic maken als saints row 2 uitkomt en die laten afwegen tegenover gta 4.want gta 4 wint overduidelijk van saints row. (ik heb saints row 1) ja maar saints row zat in de tijd van GTA SA vind ik en dan is saints row toch veel beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 je kunt beter zo een topic maken als saints row 2 uitkomt en die laten afwegen tegenover gta 4.want gta 4 wint overduidelijk van saints row. (ik heb saints row 1) :O heb je saints row 2 al gespeeld dan ik dacht dat die pas 23 augustus uitkwam. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 Ik denk dat saind row en leuke game word maar toch niet tegen gta 4 opkan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 Ik denk dat saind row en leuke game word maar toch niet tegen gta 4 opkan.. Zo ieder z'n eigen mening maar saints row zal nooit winnen als je alleen naar graphics kijkt tenzij ze als ze SR3 gaan maken dat ze de graphic oppoetsen maar ze zijn de gameplay in gegaan en enorm veel voertuigen inclusief vliegtuigen +de wapens zien er lollig uitxD. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 Ik denk dat saind row en leuke game word maar toch niet tegen gta 4 opkan.. Zo ieder z'n eigen mening maar saints row zal nooit winnen als je alleen naar graphics kijkt tenzij ze als ze SR3 gaan maken dat ze de graphic oppoetsen maar ze zijn de gameplay in gegaan en enorm veel voertuigen inclusief vliegtuigen +de wapens zien er lollig uitxD. Idd, tis waar je van houd. Ik ga ze alle bij aanschaffen(gta 4 hebbik al) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.