Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Daarom link ik je door naar de helpdesk van lantyz daar staat het precies hoe het werkt.

--Het filmpje downloaden--

8. Klik op de link.
9. Klik onderaan de nieuwe pagina op 'Free'.
10. Wacht op je 'downloadticket'. Er staat een timer naast (onderaan de pagina).
11. Klik op 'DOWNLOAD [...]', selecteer waar je het wilt downloaden en wacht tot de download voltooid is.

Geplaatst:

Hahah, dat filmpje duurt 2 seconde en heeft een bestandsgrootte van 16 mb :puh: , maar het is wel maf dat je er niet overheen kan, heb je misschien zelf daar iets neergezet (dat trapje of zo) dat de doorgang blokkkeerd :huh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Nee ik heb er niets voor gezet, maar bij een vriend is het ook zo.. Met een motor kan je er wel langs :blink:

[sorry dat ik het oude Topic naarboven haalde maar ik wil graag weten hoe dit zit]

Geplaatst:
Is dit bij niemand anders zo? Ik kan het me haast niet voorstellen

hoort dit wel in het moddingforum ? hier komen geloofik aleen maar modders, vraag het fff ergens anders op deze site, er zijn mensen die kennen VC beter als hun eigen huis :blink:

Geplaatst:
Is dit bij niemand anders zo? Ik kan het me haast niet voorstellen

hoort dit wel in het moddingforum ? hier komen geloofik aleen maar modders, vraag het fff ergens anders op deze site, er zijn mensen die kennen VC beter als hun eigen huis :blink:

Bradley, geloof me,

niemand kent een spel zo goed als een goede modder.... ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...