Timos Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 Ik wil ergens een trap op (nadat je G-spotlight heb gedaan dan komt hij naar beneden om van het dak af te gaan) maar het lukt niet. Ik heb hier een filmpje van wat ik krijg: Bijlage filmpje: http://rapidshare.de/files-en/612444/gta-v...-51-64.avi.html Filmpje is verlopen na 7 maart! Daarna NIET te bekijken!! Reageren
Eclipse Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 Ik wil je graag helpen maar ik snap niet egt hoe ik het filmpje kan downloaden :blink: Ik vind het maar een vage site. Reageren
Timos Geplaatst: 18 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2005 Moet je ff bij de helpdesk kijken van lantyz kijken: [ De helpdesk van Lantyz ] Reageren
Eclipse Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Geplaatst: 18 februari 2005 Hallo ik snap niet hoe die site waar jij naar linkt in elkaar zit. <_< Reageren
Timos Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 Daarom link ik je door naar de helpdesk van lantyz daar staat het precies hoe het werkt. --Het filmpje downloaden-- 8. Klik op de link. 9. Klik onderaan de nieuwe pagina op 'Free'. 10. Wacht op je 'downloadticket'. Er staat een timer naast (onderaan de pagina). 11. Klik op 'DOWNLOAD [...]', selecteer waar je het wilt downloaden en wacht tot de download voltooid is. Reageren
Wauzie Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 Hahah, dat filmpje duurt 2 seconde en heeft een bestandsgrootte van 16 mb , maar het is wel maf dat je er niet overheen kan, heb je misschien zelf daar iets neergezet (dat trapje of zo) dat de doorgang blokkkeerd :huh: Reageren
Timos Geplaatst: 2 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Nee ik heb er niets voor gezet, maar bij een vriend is het ook zo.. Met een motor kan je er wel langs :blink: [sorry dat ik het oude Topic naarboven haalde maar ik wil graag weten hoe dit zit] Reageren
Wauzie Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Dan weet ik het ook niet meer, maar verder....veel succes Reageren
Timos Geplaatst: 5 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 Is dit bij niemand anders zo? Ik kan het me haast niet voorstellen Reageren
Bradley H. Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 Is dit bij niemand anders zo? Ik kan het me haast niet voorstellen hoort dit wel in het moddingforum ? hier komen geloofik aleen maar modders, vraag het fff ergens anders op deze site, er zijn mensen die kennen VC beter als hun eigen huis :blink: Reageren
PatrickW Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 Is dit bij niemand anders zo? Ik kan het me haast niet voorstellen hoort dit wel in het moddingforum ? hier komen geloofik aleen maar modders, vraag het fff ergens anders op deze site, er zijn mensen die kennen VC beter als hun eigen huis :blink: Bradley, geloof me, niemand kent een spel zo goed als een goede modder.... Reageren
Timos Geplaatst: 9 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 Patrick, jij ben nogal goed met modden en vc [neem ik aan] weet jij mischien hoe dit kan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.