sweetsticks Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 zucht. hoeveel van deze topcis komen er nog? gaat dat de hele tijd zo door??? 1 topic of je het wel of niet leuk vind lijkt me wel voldoende. en AUB, laat iedereen voor zichzelf praten. Er wordt geschreven "IEDEREEN had hoge verwachtingen.... Sorry hoor, maar ik had dat dus niet. Ik laat me niet opjutten door geruchten en fora met 12 jarige jongetjes die schrijven wat er allemaal mogelijk zou zijn. Ik bepaal zelf wel of ik een spel leuk vind. GTA 4 vind ik echt het meest geweldige spel dat ik in een HELE tijd gezien heb. Reageren
dynastus Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 yu gtagamersik vond dat er veel mens een te hoge verwachting hadden van gta4(ik persoonlijk ook) de 1ste keer dat ik het speelde was van wow maar na 2dage was het van njah kem gta 4 ik vind dat ze meer hebben gewerkt aan de grafics dan aan de missies en zijmissies en andere dingen ik vind nu persoonlijk nog altijd gta sa beter,gw omdat je een eigen empire hebt enal en je eigen gang dusjah ik vind gta4 niet echt geslaagd als je mij vraagt geef zelf je mening alvast veel gameplezier precies de reden waarom ik niets hoefde te weten en te zien van gta4 zo krijg je lage verwachtingen en word het spel uiteindelijk leuker. Reageren
AXIO Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 zucht.hoeveel van deze topcis komen er nog? gaat dat de hele tijd zo door??? 1 topic of je het wel of niet leuk vind lijkt me wel voldoende. en AUB, laat iedereen voor zichzelf praten. Er wordt geschreven "IEDEREEN had hoge verwachtingen.... Sorry hoor, maar ik had dat dus niet. Ik laat me niet opjutten door geruchten en fora met 12 jarige jongetjes die schrijven wat er allemaal mogelijk zou zijn. Ik bepaal zelf wel of ik een spel leuk vind. GTA 4 vind ik echt het meest geweldige spel dat ik in een HELE tijd gezien heb. hij bedoelt er zeker niet iedereen mee, en je praat nu zelf als een 12 jarig jongentje met dat gezeur Reageren
mastala Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 zucht.hoeveel van deze topcis komen er nog? gaat dat de hele tijd zo door??? 1 topic of je het wel of niet leuk vind lijkt me wel voldoende. en AUB, laat iedereen voor zichzelf praten. Er wordt geschreven "IEDEREEN had hoge verwachtingen.... Sorry hoor, maar ik had dat dus niet. Ik laat me niet opjutten door geruchten en fora met 12 jarige jongetjes die schrijven wat er allemaal mogelijk zou zijn. Ik bepaal zelf wel of ik een spel leuk vind. GTA 4 vind ik echt het meest geweldige spel dat ik in een HELE tijd gezien heb. hij bedoelt er zeker niet iedereen mee, en je praat nu zelf als een 12 jarig jongentje met dat gezeur hoe vroeger kinderen gta spelen.. hoe mooier hun toekomst.. dus respect voor de 12 jarigen:P (bennikniet) Reageren
NEXiS Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik vind't een gaaf spel komt niet te kort voor mij, misschien is er iets teveel over gehyped. Wat ik wel vervelend vind, de framerate is echt bagger. ik heb soms echt gewoon graphic lag. Best vervelend. Reageren
Labyrinthic Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 yu gtagamersik vond dat er veel mens een te hoge verwachting hadden van gta4(ik persoonlijk ook) de 1ste keer dat ik het speelde was van wow maar na 2dage was het van njah kem gta 4 ik vind dat ze meer hebben gewerkt aan de grafics dan aan de missies en zijmissies en andere dingen ik vind nu persoonlijk nog altijd gta sa beter,gw omdat je een eigen empire hebt enal en je eigen gang dusjah ik vind gta4 niet echt geslaagd als je mij vraagt geef zelf je mening alvast veel gameplezier Ja dat had ik ook,ik mis een hele hoop dingen en ik vind dat de hele stad op elkaar lijkt, bij SA en had je echt verschil in de delen van de stad,maar in GTA4 lijkt alles op elkaar dat is echt jammer, maar of SA nou echt beter is weet ik nog niet Reageren
grovemember Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 nee ik bedoelde niet iedereen maar toch een grote groep gamers normaal ging ik mee gta4 pach kope met ps3 enal maar nu ga ik wat wachten tot de prijzen gezakt zijn want zo dringend vind ik het nu ook weer niet qua graficks 10/10 van mij maar voor andere dingen toch maar ne 7/10 iedereen heeft zo zen mening e en zoals iemand al gezegt heeft het is te zien hoe hoog je je verwachtingen maakte groette Reageren
abruzzese Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik snap verdomme niet dat er nog van die personen hier op het forum komen en dan gaan vertellen dat GTA IV een te grote verwachting was , hoe komen ze er toch bij om dat hier te schrijven . Ikzelf vind GTA IV de allermooiste / beste / gevarieeerde game ooit verschenen en ieders keer als ik hem ga spelen word hij nog mooier en mooier , ja dat zijn mijn woorden van een man van 45 jaar oud die deze GTA IV respecteert . Geen een game is perfect en dat zal altijd zo blijven maar GTA IV is toch zeker een vermakelijke game waar genoeg afwisseling in zit en zal dit jaar zeker eenzaam aan de TOP blijven . Reageren
TheoBerg Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 De verhaallijn is echt kort, na 20 uur had ik hem uitgespeeld, en nu is er ook niets meer te doen, je kan geen huizen kopen niets. Ik zou persoonlijk een straaljager er wel in willen, lekker door de stad vliegen, wolkenkrabbers ontwijken... Reageren
FerryN Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Het is een leuk spel en de graphics zijn perfect alleen er zijn vind ik té weinig mogelijkheden... *kuch kuch* Graphics perfect te noemen gaat me te ver, perfecte graphics is nog Crysis. En zover is GTA 4 nog lang niet, de Consoles kunnen Crysis nog niet eens aan,gemiddelde computer ook niet. Maar de graphics is voor de GTA-serie gewoon goed, maar dit is ook een next-gen spel. Greetz Ik heb zelf de 'lat' niet te hoog gelegd, vind het gewoon goed Reageren
Carl-J Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 ik vind dat deze game gewoon alle verwachtingingen waar heeft gemaakt, ondanks die grote hype WANT dat hoort ook gewoon bij GTA waarom zou R* anders al die trailers, goodies enz uitbrengen??? en dat er dan een paar dingentjes vast lopen moet kunnen want het is de eerste GTA op een NEXT-GEN-console.. en dat de storylijn wat kort is is omdat er een waaaaannzzinngee MULTIplayer is zit..er zaten wel eerst vliegtuigen in maar de burgemeester van NY wou dat niet omdat ze dan bang waren dat er op YouTube filmpjes kwamen van mensen die met het vliegtuig 9/11 nadeden....dus niet zeiken GTA IV is gewoon een REVOLUTIE op het gebied van gamen..punt uit Reageren
oostzaan Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Kvind het een top game.. Die wel wat overhyped was.. Reageren
dynastus Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik snap verdomme niet dat er nog van die personen hier op het forum komen en dan gaan vertellen dat GTA IV een te grote verwachting was , hoe komen ze er toch bij om dat hier te schrijven .Ikzelf vind GTA IV de allermooiste / beste / gevarieeerde game ooit verschenen en ieders keer als ik hem ga spelen word hij nog mooier en mooier , ja dat zijn mijn woorden van een man van 45 jaar oud die deze GTA IV respecteert . Geen een game is perfect en dat zal altijd zo blijven maar GTA IV is toch zeker een vermakelijke game waar genoeg afwisseling in zit en zal dit jaar zeker eenzaam aan de TOP blijven . Je mag toch wel gewoon je mening uiten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.