Joelere Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Hallo mensen, Ik ben sinds kort een eigen servertje gestart. De gamemode die ik erop heb is The Godfather. Nu heb ik iets leuks gevonden op het sa-mp forum: http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=51642.0 Als ik dat bestandje download krijg ik een AMX bstandje en een PWN bestandje. Als ik het PWN bestandje open krijg ik een soort tekst. Ik begrijp dat ik deze in mijn script moet plakken, maar hoe? en wat moet ik met het AMX bestandje doen? Alvast bedankt (sorry voor de misschien domme vraag, ik ben een enorme script noob) Bewerkt: 7 mei 2008 door Joelere Reageren
nebu147 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Hallo, Ik weet zelf ook niet veel van scripten, ik kan je in ieder geval vertellen dat je het amx bestandje in de map 'gamemodes' moet stoppen. uitleg over het PWN bestandje kan een professional scripter misschien geven. MVG. Nebu Reageren
Ymosky Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Hej, Ik raad je aan dit voorlopig NIET in te bouwen. Plaats het .AMX bestand in de map "filterscripts", open daarna "server.cfg" Plaats daarna achter de regel "filterscripts" de naam van het filterscript (Letterlijk, let ook op hoofdletters etc!!) die regel word dus als volgt: filterscripts BusInt Sla dit op, start daarna je server en het zal werken. Dan kun je gaan testen of het werkt, of het leuk is enz. enz. Redenen om dit niet zomaar in te bouwen: Godfather is erg groot, (verschrikkelijk groot) en je hebt vlugger iets gesloopt als gerepareerd. En meestal kom je er niet zomaar achter dat er iets niet werkt (omdat het zo groot is.) Bovendien heb je nog de kans dat het filterscript niet compatible is met het Godfather script. Oftewel dat het filterscript dingen uit het Godfather script blokkeert, tegenwerkt, of iets dergelijks. Dan zou het zonde van het inbouw-werk zijn. Uitleg over het inbouwen zelf is vrij lastig. Misschien dat iemand anders dat kan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.