Unmountable Tijmen Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Onderwerp: Space Soort design: Signature Size design: 500 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: Veel succes
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Oké, Wanneer kun je hem inleveren?
Kai-ShockWave Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Oké, Wanneer kun je hem inleveren? Vandaag iedergeval voor 15:00
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Kai-ShockWave: Unmountable Tijmen: Vote People!
Tieess Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Jeetje, ik vind ze allebei erg mooi. Bij K-S vind ik de ruimte, en de meteoriet erg mooi. En deze lijkt ook erg realistisch. [9/10] En bij U T vind ik veel mooie effecten terug, zoals die "zon" rechtsboven. [8.5/10] Maar mijn stem gaat toch naar Kai-Shockwave.
Kloep Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) inderdaad allebei erg mooi, Complimenten! Mijn stem gaat toch uit naar Unmountable Tijmen, De tekst van Kai vind ik een beetje te onduidelijk, De zon en de "blauwe dingen" van Tijmen vind ik er erg mooi uitzien. Ook mooi dat de "blauwe dingen" beginnen bij de reflectie van de zon! Bewerkt: 8 mei 2008 door Kloep
joppie Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 K-S: Hele mooie sig met mooie effecten erin verwerkt. Leuke effecten, niet te, precies goed. De tekst is goed neergezet. UT: Ook een mooie sig maar die vind ik iets minder. Veel effecten toegepast, maar ajmmer van het toestel dat je hem een beetje hebt laten wegvallen mar aan de andere kant is dat weer mooi met de sig... ik weet t ff neit. Ik vind bij jouw de tekst een beetje... uhm, k had een andere font gekozen die een beetje bij de ruimte past ofsoiets. Mijn stem gaat uit naar Kai-Shockwave omdat ik die gewoon iets mooier vind qua vormgeving en andere dingetjes.
TomHagen Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik stem op Kai-ShockWave, vanwege meer diversiteit. Ze lijken nogal op erlkaar, maar UT heeft wat twijfelachtige effecten toegevoegd (zoals de voorkant van het spaceschip verduisteren..) en de planeten bij die van Kai geven toch een betere sfeer. Stem: Kai-ShockWave
Flashingdemon666 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik vind de sfeer van Kai-Shockwave beter maar ik vind de effecten van Unmountable Tijmen mooier. Ik vind de keuze erg moeilijk dus ik stem op allebij!
1974 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik vind de sfeer van Kai-Shockwave beter maar ik vind de effecten van Unmountable Tijmen mooier. Ik vind de keuze erg moeilijk dus ik stem op allebij! ja precies,ze zijn allebei mooi.kan ook niet kiezen.
.Levi. Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Aan de twee heren hierboven, het is niet de bedoeling op beide deelnemers te stemmen maar op 1. Winnaar Kai-ShockWave +1 punt! Helaas verliezer Unmountable Tijmen maar gelukkig hoef je nog geen punt te verliezen. Closed en updated.
Recommended Posts