steven71 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) heey kan iemand me helpen als ik een job voor little jacob wil doen moet een package bezorgen in oost citty tunnel 1e eiland maar dan rij ik in eeen auto daar naar toe ( rader ) en dan blijf ik zitten of ik stap uit en laat hem staan in dat gele stip maar er gebeurd niks en dan is tijd om en dan is de koper weer weg kan iemand me helpen ??? Bewerkt: 7 mei 2008 door steven71 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik denk dat je moet naar beneden naar de kleine tunnel voor de voetgangers. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Je moet naar de plek gaan op de radar, dan naar rechts tussen die hekken en over het gras. 5 meter verder valt je auto naar beneden voor 2 meter. Je stapt snel uit en loopt de tunnel in die je naats je ziet (ps: er zit een flying rat in de tunnel) Reageren
Hackman Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Het is idd in een tunnel ik kon hem eerst ook niet vinden Reageren
steven71 Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 oke bedankt ik zal het proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.