blaziken169 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 kijk ik had een savegame geupload en gevraagt om te doen en ze is ook gedaan en ik heb ze gedownload maar nu alsk dat spel wil starten begint er telkens een nieuw game.Hier is link naar topic. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=75131&st=0&gopid=976763entry976763 Reageren
Donwell Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Dan heb je een verkeerde versie gedownload. Te horen aan je probleem, heb je V2 met een V1 savegame teruggekregen. Basssss heeft waarschijnlijk V1 en heeft even het één en ander aangepast om hem te kunnen doen en mogelijk is hij vergeten de savegame door de converter te halen. Voor het gemak heb ik dat nu nog maar even gedaan en deze in de bijlagen gezet. Mocht je zelf ooit nogmaals zo'n probleem krijgen, dan kun je dit downloaden, uitpakken en daar de savegame inslepen. Je krijgt dan een venster (even op enter drukken en hij verdwijnt weer), en een .bak-versie van je savegame, hier hoef je niets mee te doen. GTASAsf2.b Reageren
blaziken169 Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 thx maar ik kan die savegame in downloaden Reageren
Basssss Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) Dan heb je een verkeerde versie gedownload. Te horen aan je probleem, heb je V2 met een V1 savegame teruggekregen. Basssss heeft waarschijnlijk V1 en heeft even het één en ander aangepast om hem te kunnen doen en mogelijk is hij vergeten de savegame door de converter te halen.Voor het gemak heb ik dat nu nog maar even gedaan en deze in de bijlagen gezet. Mocht je zelf ooit nogmaals zo'n probleem krijgen, dan kun je dit downloaden, uitpakken en daar de savegame inslepen. Je krijgt dan een venster (even op enter drukken en hij verdwijnt weer), en een .bak-versie van je savegame, hier hoef je niets mee te doen. Ik heb geen V1, gewoon V2. Ik heb m'n spel wel gepatcht voor Mod's maar die had ik niet gebruikt in de savegame. (Dus niet gedowngrade of hoe dat ook heet.) Bewerkt: 8 mei 2008 door Basssss Reageren
blaziken169 Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 er start nog altijd elkes keer een nieuw spel op Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) thx maar ik kan die savegame in downloaden 'Ik kan die savegame niet downloaden' bedoel je, denk ik? Wat gaat er mis dan, krijg je een foutmelding..? Kijk eens of je ingelogd bent, want volgens mij moet je ingelogd zijn om iets te kunnen downloaden. Ik heb de savegame zelf eens ergens anders geupload, zodat je hem direct kunt downloaden:Klik Kijk eens of het nu werkt Edit: Ik ben achter de fout die je krijgt... Op één of andere vreemde manier download je een .php bestand, 'index.php'. Denk dat je hem daarom niet kunt downloaden (blokkering van bepaalde bestandstypen). Download hem even via mijn site en het moet werken. Bewerkt: 9 mei 2008 door VWO-er Reageren
blaziken169 Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 vwo-er bij die savegame van jouw krijg ik savegame corrupted Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Is het niet handiger om die missie(s) opnieuw aan te vragen? Dus een nieuwe aanvraag, waarbij je dit keer wel gebruik maakt van het lijstje, zoals aangegeven in >de regels van dat subforum<. Je kan >hier< je oude savegame terugvinden. Zoals gezegd: gebruik het lijstje en vergeet niet in te vullen wat jou versie is. Succes. Reageren
blaziken169 Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 oke dan zal ik een nieuwe aanvraag doen he. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.