Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_976875 Beste leden Ik moest naar Playboy X om de missie ''The holland play'' te starten. Als het gesprek is afgelopen ben ik in eens weer buiten op de stoep. Wanneer moet ik Playboy X killen en niet Dwayne?[/font] Ik vind het een beetje vaag.. Bewerkt: 7 mei 200817 jaren door GrandTheftTwanO
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_976889 SPOILER : ??? als je bedoelt wanneer je dwane of playboy mag killen dan moet je Dwane bellen of hij belt jou en dan verschijnt er een D en een X op de kaart Bewerkt: 7 mei 200817 jaren door snowguard3
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren Auteur comment_976929 Ja, ik heb nu Dwayne gebeld over Playboy X, wat nu?
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_977067 Volgens mij belt Playboy een keer om te vragen of je Dwane gaat vermoorden en dan kun je naar de D of de X om een van hun te vermoorden[/font]
Beste leden
Ik moest naar Playboy X om de missie ''The holland play'' te starten. Als het gesprek is afgelopen ben ik in eens weer buiten op de stoep. Wanneer moet ik Playboy X killen en niet Dwayne?[/font]
Ik vind het een beetje vaag..
Bewerkt: door GrandTheftTwanO