Scarface92 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Beste leden Ik moest naar Playboy X om de missie ''The holland play'' te starten. Als het gesprek is afgelopen ben ik in eens weer buiten op de stoep. Wanneer moet ik Playboy X killen en niet Dwayne?[/font] Ik vind het een beetje vaag.. Bewerkt: 7 mei 2008 door GrandTheftTwanO Reageren
snowguard3 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) SPOILER : ??? als je bedoelt wanneer je dwane of playboy mag killen dan moet je Dwane bellen of hij belt jou en dan verschijnt er een D en een X op de kaart Bewerkt: 7 mei 2008 door snowguard3 Reageren
Scarface92 Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ja, ik heb nu Dwayne gebeld over Playboy X, wat nu? Reageren
BeForce Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Volgens mij belt Playboy een keer om te vragen of je Dwane gaat vermoorden en dan kun je naar de D of de X om een van hun te vermoorden[/font] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.