Jericho Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Vinden jullie dat GTA 4 zijn hype waar maakt? Voor mij wel. Het verhaal, de missies en de online zijn goed! Bewerkt: 7 mei 2008 door Jericho Reageren
El Condor Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Op sommige punten is het spel de hype waard, maar aan de andere kant: Er zijn veel punten aan het spel die helemaal ontbreken/ waar gewoon niet meer over gepraat word. Die kleine dingetjes allemaal samen zijn heel wat, en veel mensen (waaronder ik) dachten gewoon dat dit hét spel zou gaan worden. Dit vind ik erg zonde. Onder andere hierdoor is GTA IV zo populair geworden. Van die kleine feitjes die het spel zo ''spannend'' hebben gemaakt Maar toch verdient dit topspel de hype Reageren
Piccolo Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 yep ik vind dat GTA 4 zijnh hype meer dan waar maakt Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 De storyline is perfect. De multiplayer is perfect. De lengte van het spel is slecht. Maar toch een Hype Reageren
TheGuardian Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Voor een game is dit zeker een hype. Ik vind er enorm veel aan verbeterd, vooral qua graphics. Het is nu bijna evenecht, en er is ook enorm veel aan toegevoegd. Sommige mensen hadden een iets te hoge verwachting en zijn in sommige dingen teleurgestelt, maar als je even neutraal naar dit spel kijkt dan zie je wel dat GTA 4 een hype is. Ik heb namelijk nog maar zelden games met zo'n heldere en uitgewerkte graphics gezien en gameplay. Het is zeker een hype. Reageren
freestyla Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 T zal wel zijn check dees : http://www.standaard.be/Artikel/Detail.asp...DMF07052008_078 Reageren
BeForce Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Door de grote hype kon hij alleen maar tegen vallen, maar dat doet ie niet:D Reageren
Labyrinthic Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Voor 95% maakt hij zn hype waar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.