Jump to content

Maakt GTA 4 zijn hype waar?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Vinden jullie dat GTA 4 zijn hype waar maakt?

Voor mij wel. Het verhaal, de missies en de online zijn goed!

Bewerkt: door Jericho
Geplaatst:

Op sommige punten is het spel de hype waard, maar aan de andere kant: Er zijn veel punten aan het spel die helemaal ontbreken/ waar gewoon niet meer over gepraat word. Die kleine dingetjes allemaal samen zijn heel wat, en veel mensen (waaronder ik) dachten gewoon dat dit hét spel zou gaan worden. Dit vind ik erg zonde. Onder andere hierdoor is GTA IV zo populair geworden. Van die kleine feitjes die het spel zo ''spannend'' hebben gemaakt ;)

Maar toch verdient dit topspel de hype :tu:

Geplaatst:

De storyline is perfect.

De multiplayer is perfect.

De lengte van het spel is slecht.

Maar toch een Hype ^_^

Geplaatst:

Voor een game is dit zeker een hype. Ik vind er enorm veel aan verbeterd, vooral qua graphics. Het is nu bijna evenecht, en er is ook enorm veel aan toegevoegd.

Sommige mensen hadden een iets te hoge verwachting en zijn in sommige dingen teleurgestelt, maar als je even neutraal naar dit spel kijkt dan zie je wel dat GTA 4 een hype is. Ik heb namelijk nog maar zelden games met zo'n heldere en uitgewerkte graphics gezien en gameplay. Het is zeker een hype.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...